Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
RFC Yönetim ve Üyelerimiz ile birlikte kahvaltı Organizasyonu
Bence de açık büfe kahvaltı için 27 TL çok değil.
10-15 TL ye kahvaltı tabağına para vermek asıl çok pahalı. Açık büfede dolduracağın tabaklar ile kıyaslanmaz )
Serpme kahvaltı veya kahvaltı tabağı değil bu, sabah 9 da yemeye başlıyorsun öğlen 1 e kadar devam ediyorsun öğlen yemeğini de aradan çıkartmış oluyorsun, limit olmayınca fiyatlar haliyle yüksek oluyor açık büfe kahvaltılarda, ayrıca ücretsiz otopark ve nezih mekanı düşünürsek bu fiyat gayet makul...
22 tl ve 25 tl di hatırladığım kadarıyla en son 1 yıl içinde yaptığımız buluşmalarda. Sanırım 2-3 tl zam yapılıyor periyodik olarak ama o da zaten otoparkı 10 tl düşerseniz 17 tl ye gelir makul bir fiyat
22 tl ve 25 tl di hatırladığım kadarıyla en son 1 yıl içinde yaptığımız buluşmalarda. Sanırım 2-3 tl zam yapılıyor periyodik olarak ama o da zaten otoparkı 10 tl düşerseniz 17 tl ye gelir makul bir fiyat
Fiyat zaten normal bugun acık büfe kahvaltıyı başka yerde o fiyattan aşağı yapmak mümkün değil en azından kahvaltıyı yaparken arabaya bişey oldumu olacakmı derdi olmaz