Rolanti ye çözüm

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan akualı
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

akualı

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Arkadaslar benimki 96 rxe 2000 motor bende cok ugraştim denemedigim sey kalmadi en sonunda radyotor suyunu ve tahliye bidonu nu tamamen bosaltip 89 lık termostat ı taktım tabi made in france yazan ı şimdilik cok şükür rolanti iyi ve lpg ye geçiş hiç kendini belli etmiyor daha once rolanti yükselip düşüyordu ve lpg geççsıkıntılıydıydıydı NOT .motor içinde hiç bir yerde koli bant olayı yok
 
Merhaba arkadaşım,
Rölanti ile alakalı çok araştırma yaptım.Benimde aracım ısındıktan sonra rölantide dengesizleşiyor.Ayrıca senin dediğine kesinlikle katılmıyorum.Termostat ve radyatörün rölanti ile alakası yoktur bence.Bence sebepleri,

1.Bozuk olan oksijen sensörü (Egsozdan aldığı değerleri ecu ya iletir.)
2.Gaz kelebeği ya da manifold da hava alması (ayrıca buralarda bulunan sensörlerde önemli)
3.Rölanti sensörü

Yani kısacası bir tane sensörün bozuk olması demek,sistemin genel anlamda dengisiz çalışması demek.Bizim lagunalarda da elini attığın yer sensör olunca hangisine bakacağını şaşırıyor bazen insan :)
 
hazır konusu varmış bende yukarı taşıyayım.Arkadaşlar bende 2001 laguna 2.0 rxt araç sahibiyim 2.yılım ilk 1 yıl sorunsuz şekilde sanayi yüzü görmeden aracımı kullandım çok memnundum.Daha sonra lpg de malum sorum viraj dönüşlerinde kırmızı ışıklarda bazen stop etmeye başladı ne olduysa bu problemi çözmek iin sanayiye gitmemle başladı lpg enjektöründen ısı sensörüne rolanti muşurundan 2 defa üst kapak sökemeye kadar tüm işlemler yapıldı fakat araç halen canı isteyince stop ediyor ve yine canı isteyince gaz takılı kalma yüksek rolantide çalışma problemi oluyor
Varmıdır daha önce başına gelen aynı problem acaba yardımlarınızı alabilirmiyim?
 
Kelebek boğaz contalari, boğaz kelebek değişimi veya temizliği denediniz mi?
 
Kelebek boğaz contalari, boğaz kelebek değişimi veya temizliği denediniz mi?
Tamircim temizlediği söylüyor benim anlamadığım bu sorunları sürekli yapmaması sadece canı istediği yapması hani bi conta hasarı falan olsa yada hava alsa biyerden sürekli gazın takılı kalması gerekmiyormu?
ben elektriksel bi sorun olduğunu düşünüyorum ama henüz bu soruna çözüm bulamadım.abartısız 4-5 değişik usataya götürmeme rağmen
 
hazır konusu varmış bende yukarı taşıyayım.Arkadaşlar bende 2001 laguna 2.0 rxt araç sahibiyim 2.yılım ilk 1 yıl sorunsuz şekilde sanayi yüzü görmeden aracımı kullandım çok memnundum.Daha sonra lpg de malum sorum viraj dönüşlerinde kırmızı ışıklarda bazen stop etmeye başladı ne olduysa bu problemi çözmek iin sanayiye gitmemle başladı lpg enjektöründen ısı sensörüne rolanti muşurundan 2 defa üst kapak sökemeye kadar tüm işlemler yapıldı fakat araç halen canı isteyince stop ediyor ve yine canı isteyince gaz takılı kalma yüksek rolantide çalışma problemi oluyor
Varmıdır daha önce başına gelen aynı problem acaba yardımlarınızı alabilirmiyim?
Bu sorun sadece Lpg de yapıyor galiba . eğer öyleyse Lpg basıncındaki değişiklik stop etmeye neden oluyor.Sizin Lpg ciye gidip sorununuzu ona anlatmalısınız !!!!
 
hava filtresi girişlerine bakın borularda çatlak patlak var mı diye.
Ben çok uğraştım Megane 1 de en son boğaz kelebeğini komple değiştirdim çok şükür problem kalmadı.
460 TL ye mal oldu kelebek.
 
Bu sorun sadece Lpg de yapıyor galiba . eğer öyleyse Lpg basıncındaki değişiklik stop etmeye neden oluyor.Sizin Lpg ciye gidip sorununuzu ona anlatmalısınız !!!!

her seferinde bilgisayara bağlıyorlar durup dururken tüp enjektörünü falanda değiştirdiler 140 tl ye genede değer normal diyorlar
 
hava filtresi girişlerine bakın borularda çatlak patlak var mı diye.
Ben çok uğraştım Megane 1 de en son boğaz kelebeğini komple değiştirdim çok şükür problem kalmadı.
460 TL ye mal oldu kelebek.
bilgi için teşekkürler hemen deneyip sonucu döneceğim
 
Geri
Üst