• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

ışıklandırma fikir öneriniz

suskun_61

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2013
Mesajlar
94
Tepkime puanı
0
Puanları
6
Yaş
39
merhaba arkadaşlar elimde yapıştırma 4 adet 2 tane sarı 2 tane beyaz çamurluk sinyali var öneriniz sinyalleremi bağlasam yoksa parkamı bu konuda kararsız kaldım birde hangi rengi kullanayım
GPZrgN.jpg
[/URL][/IMG]
 
Sinyale bağlarsanız sinyal yanıp sönme hızı değişir. Parklara bağlarsanız da yandan gören birisi sizi sinyal veriyor sanabilir. Ön tampona takıp parklara bağlayın bence. Çamurlukta hiç hoş gelmedi bana görünüm olarakda.
 
Sinyale bağlarsanız sinyal yanıp sönme hızı değişir. Parklara bağlarsanız da yandan gören birisi sizi sinyal veriyor sanabilir. Ön tampona takıp parklara bağlayın bence. Çamurlukta hiç hoş gelmedi bana görünüm olarakda.

+1.:eyv
 
Öne bunları değilde resimdeki resimde paylaştığım farlardan düşünüyorum tamponu kesip içine yerleştirilecek şekilde
njNVMg.webp
 
Öne bunları değilde resimdeki resimde paylaştığım farlardan düşünüyorum tamponu kesip içine yerleştirilecek şekilde
njNVMg.webp

Tampon orjinalse bunun için kesmeyin. akıllı vida ile tutturun
 
Geri
Üst