• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Şarj dinamosu,yine nmzsuzlara para kaptırdım.

İşte insanın zor durumundan faydalanıyorlar denicek çok bişi yok başınızın gözünüzün sadakası olsun, allaha havale ediyoruz işte :(
 
İşte insanın zor durumundan faydalanıyorlar denicek çok bişi yok başınızın gözünüzün sadakası olsun, allaha havale ediyoruz işte :(
öyle tabiki. işin parasında değilim ben. ailem yanımda, gece yarısı 2-3 saat,in-cin top oynayan Allah'ın sanayisinde niye bekletiyorsunuz yahu. 10 dakikalık işi varmış yahu.
bazı insanlar gerçekten çok kötü kalpli, Allah iyilerle tanıştırsın,karşılaştırsın. ben hep böyle dua ederim.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst