• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Satilik Blackberry 9790

karacamelih

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
1,416
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Arkadaslar elimde kalan 9790 satmak istiyorum.

1 ay kullanildi hemen hemen.

Cizik vs hic bisey yok.

Acik pembe renk.

Kutusu vs herseyi var.

Fiyat konusunda hic bilgim yok gonlunuzden ne koparsa artik :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hayırlı satışlar Melih..:eyv
 
Tesekkurler [emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hayirli satislar :)
 
Tesekkurler [emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Melih kardesim hayirli satişlar

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Melih kardesim hayirli satişlar

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Saolasin abi.
 
Geri
Üst