- Katılım
- 22 Haz 2026
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
selam dostlar aranızda yeniyim ama derdim çok eski.
2004 dinamik scenic 2 otomatik vites aracım var. aldığımdan beri arka camlar çalışmıyordu. kronik sorun cam tavan giderleri tıkanınca içeri su almış. sürücü koltuğunun altında, tabandaki R2 soket oksitlenmiş. adamlar sorunlu kabloları koparmışlar. sağ arka kapı ile sol arka kapıdan gelen 5 er tane kablo kopuk vaziyette. karşılığı göğüslüğün altından gelen tesisat,tanda 13 tane kablo kopuk vaziyette. ben bazı arkadaşlardan tesisat şeması buldum. fakat sorun şöyle;
şemaya göre kabloları birleştirdim. sürücü kapısındaki arka camların düğmesinin soketi kahverengi. kahverengi düğme aldım. camlar ön taraftan çalışıyor. arka kendi düğmelerinden çalışmıyor. başka düğme takıyorum sağ arka hem önden hem kendi kapısından çalışıyor sol arka hiç çalışmıyor başka düğme takıyorum aşağı yukarı ters çalışıyor. ayrıca aracı kilitlemede iki kere basınca camlar otomatik kapatması lazım bir cam kapanırken diğeri açılıyor. camlar çok dengesiz davranıyo. farklı bi formül veya şeması olan varsa allah rızası için paylaşırsanız sevinirim.
şemaya göre kabloları birleştirdim. sürücü kapısındaki arka camların düğmesinin soketi kahverengi. kahverengi düğme aldım. camlar ön taraftan çalışıyor. arka kendi düğmelerinden çalışmıyor. başka düğme takıyorum sağ arka hem önden hem kendi kapısından çalışıyor sol arka hiç çalışmıyor başka düğme takıyorum aşağı yukarı ters çalışıyor. ayrıca aracı kilitlemede iki kere basınca camlar otomatik kapatması lazım bir cam kapanırken diğeri açılıyor. camlar çok dengesiz davranıyo. farklı bi formül veya şeması olan varsa allah rızası için paylaşırsanız sevinirim.
