• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

egegunesi

Aytaç ATEŞ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
352
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Küçük bir ayrıntı ama hoş olmuş. Birde siz bakın.
Fiyatı 20€ muş.

http://moman.pl/en/index.php?a=lista&k=58

Sitede diğer Renault modelleri içinde bu halkalardan var.







 
Son düzenleme:
Bunların olanı var.20euro.
 
çok güzeller
 
Hoş duruyor...
 
bana getirirn ben boyarım aynı renge.nasılsa alıştık boyamaya. onur abi 10 euro olur demi boyama işi.:))))
 
ben getirtiyorum bir takım. Su an yola çıkmış..
 
Geri
Üst