Servis

merhabalar. şikayetimi edeli 1 haftayı geçti . telofon ile arayıp sordum araştıyoruz dediler sana geri dönüş yapacağız dediler. arayan soran yok. sizce mais ne zaman döner bana?
 
Kaç gün sürer bilinmez ama mais muhakkak sizi arar.
 
böyle bi saçmalık yok hem siz iyilik yapıp aracınızı gösterin sanki mecburmuşsunuz gibi hemde böyle bir muamaele...!!şikayete devam..
 
ama şunu söyleyeyim mesut beyinde söylediği gibi size muhakkak dönüş yaparlar,canınızı sıkmayın..
 
geçti. aracımı ben başka bir yerden aldım. kango yıldız mavi rengi de ellerinde yotu bana müşterisini göndermiş. ben de aracımı gösterdim. bakan kişi de nereden aldığımı kaça aldığımı sordu ben de müşteriye söyledim. müşteri de bayiye gidince benim ona söylediklerimi anlatmış. arada 3.000 tl fark vardı. yoksa bende onlardan alacaktım aracımı. patron ları dahil müdürleri de beni arayarak neden söyledin diye kızdılar. aramızda böyle birşey geçti.

Hocam kızdılar ne demek ya. Onlar kim ki telefon açıp sana laf söylüyorlar... Bunun gibi müdür ve patronları elden geçirmek lazım :)
 
bilmiyorum mais bana hala dönmedi telofonlada aradım mail de attım. nasıl iştir nasıl bir kurum çözemedim. bu kadar ilgisiz kalınırmı bu duruma arayıp dönmediler.
 
mais ana sayfaya şikayet olduysa, dönerler... servis farklı bazı şeyler yazmışsa dönmeye bilirler... (kullanıcı hatası, kasıt-kötü kullanım, garanti ihlali, vb...):berbat

ayrıca, şikayet-bildirim şekli (net-objektif-kibar-etkili) de geri dönüşlerde önemlidir... :cool:
 
Şu işlem numarasıyla talebiniz incelemede diye söylenmişse, sana geri dönüş yapıp sonuç hakkında bilgi vermeleri gerekiyor. Dilerseniz tekrar arayıp kararlı bir tutum içinde olduğunuzu hissettirin.
 
Geri
Üst