Silindir Contası Değişimi Hakkında

marslan81

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Selam arkadaşlar. Benim emektar R9 Springim, 2 kez silindir contası yaktı ve yaptırdım. En son 1 ay önce yapıldı, ama hala hararet yükseklere tırmanıyor. Normal kullanımda genleşme kabında kaynama yok ama hararet kırmızıya yaklaşınca genleşme kabı resmen kompressör gibi hava basıyor, 100km'de kabın yarısı boşalıyor ve hava almak zorunda kalıyorum. Hararet çıkmasın diye devamlı fan açık geziyorum, ona rağmen hep sınırlarda geziyor... Yani uzun lafın kısası, eski performansının yanından bile geçmiyor! Bir arkadaşım conta değişirken "sadece kapağı taşladıkları için öyle oluyor" demişti, işi yapan ustaya da sorduğumda, sadece kapağı taşladıklarını söylediler. Bu durumda benim aklıma şu soru geliyor; Acaba kapakdan başka motorunda taşlanması gerekiyormu ? vede bunu yapan bir usta varmı? bu konuda bana yardım ederseniz sevinirim, Teşekkürler...
blue.png
 

*Renault9

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
8,212
Tepki puanı
225
Puanları
63
Yaş
34
Devirdaimi kontrol ettirin derim devamlı hava yapması hiç hayra alamet değil.
 

marslan81

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Eyvallah hocam baktırayım ona
 

marslan81

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar arabam sonunda tamir oldu. Silindir kapağı 1.5 ay önce başkabir ustada tanir olmuştu! Son verdiğim ustanın söylediğine göre; silindir kapağı zaten bitmiş ya değişecek yada kaynakla doldurulacaktı! fakat önceki usta çift conta atarak işi kurtarmaya çalışmış fakat olmamış, hatta daha kötü olmuş. Bana ilk önce değişmesi lazım dediler sonra, silindirci "bunu kaynakla doldurursak yeni alacağınız Çin malı kapakdan daha iyi olur" dediği için kaynakla doldurup taşlamışlar. Durum bu, şu anda sorun yok gibi. Biliyorsunuz bu aralar havalar oldukça sıcak geçen Pazar günü öğlen 1-2 sıraları 5-6km'lik bir yokuşda oldukça zorladım, 3-4. vitesde kullandım mecburen; hararet göstergesinin ikinci aralığını baya doldurdu ama düze çıkınca indi. Düzde ikinci boşluğun başında seyrediyor. Sanırım bu hali normal... Velasıl olan 550 TL'ye oldu, hayırlısıyla uzun süre tekrarlamaz umarım...
Bu arada radyatörde değişti tabi oda kevgire dönmüş :D
 
Üst