• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Skoda'nın satışları yüzde 16.5 arttı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ByTyFn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ByTyFn

Tayfun SÖYLEMEZ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Şub 2013
Mesajlar
8,050
Tepkime puanı
929
Puanları
0
Yaş
37
1402261632847.webp




Mayıs ayında otomobil pazarı yüzde 25.7 daralırken, Skoda satışlarını yüzde 16.5 artırdı. Pazar payını da yüzde 56.6 yükselişle yüzde 3.40'a çıkarttı. İlk 5 ayda satışlarını yükselten markalar arasında yerini alan Skoda, bu yılın ocak-mayıs döneminde 4 bin 322 adetle 2013'ün üzerinde bir rakama erişti. Pazar payını yüzde 31.6 artışla yüzde 2.42'ye yükseltti.


http://www.sabah.com.tr/Otomobil/2014/06/09/skodanin-satislari-yuzde-165-artti
 
wv kalitesi ne de olsa
 
dünya genelinde yükseldi satışları. seat da wv çatısı altında ama skoda daha güven verici geliyor
 
Skoda Polo Gibi hızlı veya Hb güzel bi araba cıkarsa ww den degil skodadan kullardım tercihimi, ( 1.6 Veya 2.0 Litrelik motor 170-180 Hp güc kaslı güzel bi kasa fena olmazdı )
 
Geri
Üst