• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Sonunda bitti...Alev topu oldu be

start verildi artık demekki... hadi sonunuda en kısa zamanda görürüz umarım. merakla bekliyorum.
onur abi doğru demişsin yeni boya buluşması yapalım :)
 
renk tonuna hala karar veremedık son dakıka kararıyla bı metalık olayıda düşünüyorum ama kararsızım hala:)
bitiminde buluşma yapalım tabı baklava yada kuyruk düzelte hatta tamponu takmayım gelırken törenle takarız baklava yerken:)
 
renk tonuna hala karar veremedık son dakıka kararıyla bı metalık olayıda düşünüyorum ama kararsızım hala:)
bitiminde buluşma yapalım tabı baklava yada kuyruk düzelte hatta tamponu takmayım gelırken törenle takarız baklava yerken:)

Horoz kesmeyecekmiyiz.
 
abi nerden bulak horozu:):)bulan varsa eyvallah kanınıda tampona sürerim bizim otobusçuler gibi:)
 
:)pilav günü düzenleyek abi o zaman her yıl ekim aynın son haftası RFC horoz suyuna pilav günü:)
 
allaaaahhh horozu kesiyoruz galiba :D alsak büyütebilirmiyiz 10 güne bi civcivi :D
 
ayberkin öyle marıfetımı var be:)
 
Geri
Üst