• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Sonunda Kışlıklara Geçiş yaptık

ottoman06

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ara 2011
Mesajlar
191
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Ansızın bir kararla arkadaşımın garajında boya işine girdik yapılış aşamalarını fotolamayı unutmuşum :D teneke jantlarımın son hali buyrun resimler :
gsnvu.jpg


gsnyt.jpg


gsp0p.jpg


gsp32.jpg



Fotoğraf makinamız olmadığından resim kaliteleri malum : Daha güzel karelerle karşınızda oluruz inşallah :)
 
Güzel olmuş :eyv
 
güzel renk aynalarla uyumlu olmuş eline sağlık:eyv
 
Valla Super Olmus Bu Renk Tenekelere Kislik Takip Siyah Kangooyla Dolanmak Lazim ;)
 
Güzel calışma olmuş bende düşüyorum önlere iki tane teneke sarı güzel durmuş ama benim araba kırmızı o yüzden beyaz olmalı fenerliye yakışmaz şimdi sarı kırmızı gezmek :D
 
hayırlı olsun kardeşim sarı renkte yakışmış :)
 
sarı tenekeler güzel olmuş, kışlık için artık herkes tenekelere geçiyor :)
 
ellerinize saglik...
 
güzel olmuş kardeşim, güle güle kullan.
 
valla gerçekçi olmam lazım ben beğenmedim sarı olmasa iyiymiş :)
 
Geri
Üst