Su eksiltme sorunu...Sorun kaynağını bulamıyoruz

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ascella
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ascella

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Tem 2016
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
arkadaşlar öncelikle merhaba aranıza 2000 clio 1,6 rte aracımla Bursadan yeni katıldım...benim sorunum çok can sıkıcı ve inanın çok moralim bozuk....aracım su eksiltiyor ve kaynağını bir türlü bulamıyoruz...5 günde max.minimuma iniyor...genleşme kapağından atıyordu gittim orjinalini aldım...gene aynı termostatın oradan kaçırdığını tespit ettim gittim yaptırdım sorun gene aynı...bu sefer genleşme kavanozuna kırmızı mürekkep attık kaçak belli olsun diye gözle görünür hiç bir yerde bişe yok...kafayı yemek üzereyim...sizce neden olabilir..bu arada arabada ne tekleme nede patırdamalı çalışma yok yağ eksiltme yok köpürme yok...yardımlarınızı bekliyorum çok teşekkürler:):):)
 
Öncelikle hoş geldin kardeşim ve geçmiş olsun. Daha dün başımdan geçen bir olayı anlatayım sana. Sol ön tekerden tıkırtı sesi geliyor diye servise gittim. Onu kontrol ettirirken aynı senin şikayetinden başvuruda bulunan bir 2001 model clio sahibi geldi. Terden ve sıkıntıdan patlamak üzere. Araştırdılar bakmadıkları yer kalmadı. En son egzosdan sıvı kaybı olduğu gözlendi. Yani contada kılcal yırtık var dediler. Değişecekmiş. Bir baktırmanda fayda var.
 
Öncelikle hoş geldin kardeşim ve geçmiş olsun. Daha dün başımdan geçen bir olayı anlatayım sana. Sol ön tekerden tıkırtı sesi geliyor diye servise gittim. Onu kontrol ettirirken aynı senin şikayetinden başvuruda bulunan bir 2001 model clio sahibi geldi. Terden ve sıkıntıdan patlamak üzere. Araştırdılar bakmadıkları yer kalmadı. En son egzosdan sıvı kaybı olduğu gözlendi. Yani contada kılcal yırtık var dediler. Değişecekmiş. Bir baktırmanda fayda var.


benim en korktuğum conta...ne kadar bi masraf çıkar acaba...benim egzozdan su atma falanda yokki orayada bakıyorum
 
benim en korktuğum conta...ne kadar bi masraf çıkar acaba...benim egzozdan su atma falanda yokki orayada bakıyorum

Kapak taşlama conta değişimi ve işçilikle beraber 800 - 1500 arası. Eğer ustan slikon sürerse o ustayı terk et. Malzemeleri kendin al ve orijinal al derim ben.
 
inşallah conta değildir..vallahi allahtan tek temennim yani
 
kardesim arac motoru sogukken ilk alıişmada patırdama veya irkilmeli titremeli çalismalar yada kısa sure icinde fanı devreye sokma sorunu varmıdır eger varsa yahut aracın silindir kapak contası omrunu tamamlamiş olabilir veya kapakta çatlak vardır arac bu yuzden subaplara yada yakıta su kacırabilir birde su haznesinin kapagını acarken yüksek ha cıkısı meydana gelir tahmin olarak başlıca nedeni bunlar dır tabiki daha tecrubeli ustalar bu işe daha iyi yatkındır
 
arkadaşlar öncelikle merhaba aranıza 2000 clio 1,6 rte aracımla Bursadan yeni katıldım...benim sorunum çok can sıkıcı ve inanın çok moralim bozuk....aracım su eksiltiyor ve kaynağını bir türlü bulamıyoruz...5 günde max.minimuma iniyor...genleşme kapağından atıyordu gittim orjinalini aldım...gene aynı termostatın oradan kaçırdığını tespit ettim gittim yaptırdım sorun gene aynı...bu sefer genleşme kavanozuna kırmızı mürekkep attık kaçak belli olsun diye gözle görünür hiç bir yerde bişe yok...kafayı yemek üzereyim...sizce neden olabilir..bu arada arabada ne tekleme nede patırdamalı çalışma yok yağ eksiltme yok köpürme yok...yardımlarınızı bekliyorum çok teşekkürler:):):)

Devirdaim pompasına,hortum kelepçelerinin sıkılığına,kalorifer radyatörü ve bağlantılarına baktırmanızda fayda var !
 
Devirdaim pompasına,hortum kelepçelerinin sıkılığına,kalorifer radyatörü ve bağlantılarına baktırmanızda fayda var !

zaten en son olarak genleşme kavanozunun içine kırmızı mürekkep attı usta su kaçan yeri belli etsin diye ama gözle görünü bişey yok tabi detayı bakılmadı...servisten az önce randevu aldım hiç olmazsa gidip ücretli tespit yaptırıcam
 
kardesim arac motoru sogukken ilk alıişmada patırdama veya irkilmeli titremeli çalismalar yada kısa sure icinde fanı devreye sokma sorunu varmıdır eger varsa yahut aracın silindir kapak contası omrunu tamamlamiş olabilir veya kapakta çatlak vardır arac bu yuzden subaplara yada yakıta su kacırabilir birde su haznesinin kapagını acarken yüksek ha cıkısı meydana gelir tahmin olarak başlıca nedeni bunlar dır tabiki daha tecrubeli ustalar bu işe daha iyi yatkındır


dediklerinin hiç biri yok...dikkat ediyorum ama yok yani...paranoyak oldum zaten habire kaputu kaldırıp bakıyorum
 
Lpg Hortum dirseklerine bakın genelde sinsi sinsi buradan kaçırıyor..
 
Geri
Üst