• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Symbol Karbon Folyo Uygulaması

On numara olmuş emeğine sağlık
 
böyle güzel olacağını düşünemezdim. ellerinize sağlık
 
Ozannn... O Folyoyu Sök Git Krom Kaplat. Benimki Gibi Farlarıda KaRART Bomba Gibi .
 
Sadece logo kaplansaymış daha iyi olurmuş :)
 
Ozan eline sağlık süper olmuş :eyv
 
Güzel olmuş, yakışmış Symbol'e..:eyv
 
Güzel durmuş güzelleşecek zamanla. HAdi bakalım...
 
hayırlı olsun kardeşim iyi durmuş :)
 
Emeğine sağlık Ozan hoş olmuş...
 
Geri
Üst