Takdir hakkı sizin.Siz böle bir durumda ne yapardınız?

ogretmen09

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Peki bu olay sonucunda ne gibi gelişmeler oldu..
 

Emre3444

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ocak 2014
Mesajlar
1,671
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Size tavsiyem şikayetvar.com a şikayetinizi yazmanız en hızlı sekılde böyle sonuc alırsınız oraya sıkayetinizi yazınca renault genel müdürlüğüne bilgi gidiyor ve size direk olarak dönüş yapıyolar.
Başımdan geçen bi olayı anlatayım 2010 model megane aracımda kapı kollarında soyulma mevcuttu en yakınımda olan renault bayisine gittim kesinlikle kabul etmediler garanti 5 ay dolmuştu yani geçmişti sonra şikayetvar.com a şikayetimi yazdım beni 1 hafta sonra aradılar gerekli görüşmeyi sagladım sonrasında aynı bayiye gittim kuzu kuzu kapı kollarımı değiştirdiler varın gerisini siz düşünün.
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,581
Tepki puanı
1,697
Puanları
113
Yaş
55
Peki bu olay sonucunda ne gibi gelişmeler oldu..
MAİS'i araya sokunca motorun onarımını tek kuruş almadan yapmak zorunda kaldılar, bu işlem uzun bir zaman aldı ve ikame araç verdiler.
Bir kaç ay sonra motor istenilen randımanı vermemeye başlayınca MAİS e şikayet ettik, gerekli görüşmeler yapıldı lakin Ernaz hatasını kabul etmedi, bütün evraklar ve bozulan parçalar elimizde olmasına rağmen aracın sahibi olan kardeşimiz lanet olsun diyerek dava açmadı ve kendi imkanlarıyla sandık motor getirterek aracın onarımını başka bir serviste yaptırdı...
İmkan ve zaman olacaktı ki Ernaz yaptığı hatanın bedelini fazlasıyla ödeyecekti...
 

ogretmen09

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Sizin yaşadığınız bu durum benim yaşadığım olay karşısında dahada ağır.lazerleri çıkaralım delik olan yerlere birar tane tıpa koyalım dediler.servisten ne gibi bir talebim ve beklentim olmalı?
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,581
Tepki puanı
1,697
Puanları
113
Yaş
55
Sizin yaşadığınız bu durum benim yaşadığım olay karşısında dahada ağır.lazerleri çıkaralım delik olan yerlere birar tane tıpa koyalım dediler.servisten ne gibi bir talebim ve beklentim olmalı?
Delik olan kapı içlerinin yenisini taksınlar ve aracın ileride elektronik arıza vermesi durumunda kendini garantiye alabilmen için yaptıkları işçiliği gösteren bir belge versinler, tabi verirlerse...
 

ogretmen09

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Ben sadece kapıların yenisini takmalarını değil aynı zamanda bakım yada başka bir uygulamayı talep etmeyi düşünüyorum.sonuçta 600 km yakın yol yaptım.
 

genesa

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Eyl 2014
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Geçmiş olsun.. Çok can sıkıcı bir durum.
 

elpida

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
128
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Buji yuvasına diş kaptırıp sonrada bunun için üst kapağı sökmeden diş çeken ve içeri düşen çapakları almak için içeri ucunda metal olan hava hortumu salan ve çapaklar kolay çıksın diye marşa basan, hortumu motorun yataklarına kaptırıp motoru bitiren bir servisten bahsediyoruz, anlattıklarınızın hepsi bana normal geliyor artık...

Yok artık. Allah'tan Sakarya'da servişle işim yok. Yalnız bu hafta İstanbul'a taşındım, burada da güvenilir servis nasıl bulacağız bilmiyorum. İzmir'de Bornova Mais'e götürüyordum hep.
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,581
Tepki puanı
1,697
Puanları
113
Yaş
55
Yok artık. Allah'tan Sakarya'da servişle işim yok. Yalnız bu hafta İstanbul'a taşındım, burada da güvenilir servis nasıl bulacağız bilmiyorum. İzmir'de Bornova Mais'e götürüyordum hep.
Sponsorumuz İnanlar'a gönül rahatlığı ile götürebilirsin...
 
Üst