• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Tek Kare Güzellik

çok şık duruyor abi..geçenlerde adanada ışıklarda siyah birtane denk geldi kırmızı yanarken geçti :D yanaşamadım yanına yetişsem camı açıp bağıracaktım gel bize diye :D
 
araba gzel duruyorda RS gri renk yakışmyor bana göre
 
sade ama çok güzel..
 
Güzel makine
 
abi linki yenilersen bende görmek istiyorum :D
 
Geri
Üst