• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Tekrardan Hayırlı Olsun

BoDyGuArD

Ömer ÖZEL,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Eki 2010
Mesajlar
26
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Herkese selamlar,
Adım Ömer İstanbul/Arnavutköy' den,
Yeni mekan hayırlı olsun, kalıcı olmamız dileğiyle.
 
Hoşgeldin ömer ,sticker sormuşsun avrupa yakasında ustadan temin edebilirsin.
 
Teşekkürler, hoşbulduk. Tamam o zaman mustafa abi ile irtibata geçerim, daha öncede ondan almıştım zaten. Sağolun
 
Hoşgeldin Ömer, iyi forumlar...
 
Merhaba Ömer,Hoşgeldin.
 
Hoşgeldin kardeşim,iyi forumlar...:eyv
 
Hoşgeldin.
 
Hoşgeldiniz keyifli forumlar..
 
Geri
Üst