Tekrardan merhabalar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan buzgibi01
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

buzgibi01

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Eki 2012
Mesajlar
32
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar merhaba bildiğiniz gibi fren sorunum vardı çok şükür hallettik.
Şimdi sizlere danışmak istediğim bir sorunum daha var benden önce arabanın ön tarafı alçaltılmış bunun ondanmı bilmiyorum ama frene basınca devamlı değil ama sol taraftan yanılmıyorsam çat diye bir vuruntu gibi ses geliyor usta biniyor deneme yapıyor onda bir sorun olmuyor ben biraz biniyorum ses yine var frene basınca geliyor bazen her frene dokundugumda geliyor bazen de hiç gelmiyor.
Ön tekerler söküldü kontrol edildi ama nafile bulamadılar acaba bunun helezonları kesmeyle bir alakası varmıdır yoksa neden yapabilir arkadaşlar saygılarımla
 
Yaylar kesildiğinde amortisör milinden kısaltma yapılmazsa arabanın derin dalmalara girme durumu,
Yani kasis gibi birşeyden sıpladığınızı düşünün. yay yerinden çıkabilir, ya da çıkmak üzereyken yuvanın yanına basabilir.
Frene bastığınızda araba öne doğru oturacağından yay çat diye yuvasına geri dönüyor olabilir.
Belki alakasız bir cevap olabilir söylediğim. Fakat ustalar baktı bulamadı dediğiniz için abzürt birşeyler düşünmeye çalıştım.

Kontrol için arabayı ön taraftan krikoya alın. Ön tekerleğin arkasına doğru uzanın yayı kontrol edin.
Eğer yay boşta veya oynama ihtimali varsa ve bu ihtimal ne kadar yüksekse o kadar sıkıntılı bir durumdasınız.
Yay komple yerinden atarsa kazaya bile sebebiyet verebilir.

Kamu Spotu;
Yay keserek araba basmak isteyenler.
Kestiğiniz yaya eşdeğer amortisör milinden de kısaltırsanız yay fırlama gibi bir sıkıntınız olmayacak.
Amortisörleriniz dibe yakın olduğundan daha sert süspansiyona sahip olacaksınız.
Bu durumda virajlarda iyi dönüş sağlarsınız fakat frenlemede aracın esneme payı çok az olduğundan kolay kilitleme sıkıntınız olur.
Yani her ani frende ciyak ciyak kayarsınız.

Tavsiye etmiyorum. Bu tarzda kullanıyorum. Değiştirmek istemiyorum. Seviyorum. :)
 
Hocam valla cevap için teşekkür ederim ben kesinlikle düşünmezdim ama aldıgımda bu haldeydi adamlar baktı bulamadı altakım komple yapılmıştı ama nafile ses adamı çıldırtıyor özellikle bulunmayınca neyse hemen bi baktırayım cevap için tekrar dan çok teşekkür ederim
 
Hocam valla cevap için teşekkür ederim ben kesinlikle düşünmezdim ama aldıgımda bu haldeydi adamlar baktı bulamadı altakım komple yapılmıştı ama nafile ses adamı çıldırtıyor özellikle bulunmayınca neyse hemen bi baktırayım cevap için tekrar dan çok teşekkür ederim

Rica ederim. İnşallah çözüm yolu budur. :)
 
Yaylar kesildiğinde amortisör milinden kısaltma yapılmazsa arabanın derin dalmalara girme durumu,
Yani kasis gibi birşeyden sıpladığınızı düşünün. yay yerinden çıkabilir, ya da çıkmak üzereyken yuvanın yanına basabilir.
Frene bastığınızda araba öne doğru oturacağından yay çat diye yuvasına geri dönüyor olabilir.
Belki alakasız bir cevap olabilir söylediğim. Fakat ustalar baktı bulamadı dediğiniz için abzürt birşeyler düşünmeye çalıştım.

Kontrol için arabayı ön taraftan krikoya alın. Ön tekerleğin arkasına doğru uzanın yayı kontrol edin.
Eğer yay boşta veya oynama ihtimali varsa ve bu ihtimal ne kadar yüksekse o kadar sıkıntılı bir durumdasınız.
Yay komple yerinden atarsa kazaya bile sebebiyet verebilir.

Kamu Spotu;
Yay keserek araba basmak isteyenler.
Kestiğiniz yaya eşdeğer amortisör milinden de kısaltırsanız yay fırlama gibi bir sıkıntınız olmayacak.
Amortisörleriniz dibe yakın olduğundan daha sert süspansiyona sahip olacaksınız.
Bu durumda virajlarda iyi dönüş sağlarsınız fakat frenlemede aracın esneme payı çok az olduğundan kolay kilitleme sıkıntınız olur.
Yani her ani frende ciyak ciyak kayarsınız.

Tavsiye etmiyorum. Bu tarzda kullanıyorum. Değiştirmek istemiyorum. Seviyorum. :)


Çok Doğru vede mantıklı bence kaza yapan doganlarında %80 bu yüzden
 
Ailemize tekrardan hoş geldiniz, keyifli ve faydalı forumlar dilerim.:eyv
 
Kamu Spotu;
Yay keserek araba basmak isteyenler.
Kestiğiniz yaya eşdeğer amortisör milinden de kısaltırsanız yay fırlama gibi bir sıkıntınız olmayacak.
Amortisörleriniz dibe yakın olduğundan daha sert süspansiyona sahip olacaksınız.
Bu durumda virajlarda iyi dönüş sağlarsınız fakat frenlemede aracın esneme payı çok az olduğundan kolay kilitleme sıkıntınız olur.
Yani her ani frende ciyak ciyak kayarsınız.

Tavsiye etmiyorum. Bu tarzda kullanıyorum. Değiştirmek istemiyorum. Seviyorum. :)
Kamu spotu için sağol abi yaylardan az daha kesmeyi düşünüyordum aklımda bulunsun
Ayrıca bi soru sorayım senin 11 kaç bakla kesik , ve kaç bakla kesebiliriz en fazla zıp zıp sekmedenqw
 
Kamu spotu için sağol abi yaylardan az daha kesmeyi düşünüyordum aklımda bulunsun
Ayrıca bi soru sorayım senin 11 kaç bakla kesik , ve kaç bakla kesebiliriz en fazla zıp zıp sekmedenqw
Rica ederim :)
Ben aldığımda kesikti, birazda ben kestim. Toplamda 3 bakla falan kısadır heralde. :)

1.5 bakla ideal diye düşünüyorum.

Kamu spotu için sağol abi yaylardan az daha kesmeyi düşünüyordum aklımda bulunsun
Ayrıca bi soru sorayım senin 11 kaç bakla kesik , ve kaç bakla kesebiliriz en fazla zıp zıp sekmedenqw
 
Geri
Üst