Teşekkürler Renault-MAİS

khakans

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2015
Mesajlar
367
Tepki puanı
0
Puanları
0
Geçen hafta seyahatim esnasında şoför tarafı cam açma/kapama düğmem durup dururken arızalanmıştı. Adana'da yetkili servis İsotlar ellerinde hazırda olmadığı için sağolsunlar düğmelerin yerini değişerek geçici olarak onardılar ve dönüşte İstanbul'da servisime başvurmamı söylediler. Aynı zamanda aracımın garantisi bittiği için müşteri memnuniyetine de durumu bildirmemi önerdiler. (Bu arada fiyatını sordum 350 TL imiş!)

Geçici tamiratla sorunsuz olarak İstanbul dönüşü evime yakın olan Kartal/ASF'ye giderek durumu anlattım. Sağolsun müşteri temsilcisi Bahadırhan bey kardeşim çok yardımcı oldu ve Mais ile görüştüler. Bu sabah beni telefonla arayan Bahadırhan bey Mais'in ücretsiz değişimi onayladığını ve parça bej renk olduğu için Çarşamba günü sabah takmak için servise davet etti.

Kızdığımız zaman hemen eleştiriyoruz elbet ama güzel şeyleri de mutlaka takdir etmek lazım :). MAİS'e ve yardımları için Adana/İsotlar servisine, özellikle Kartal/ASF müşteri temsilcisi Bahadırhan bey kardeşime çok çok teşekkür ederim. Müşteri memnuniyeti denilen şey bu olsa gerek.:bravo
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,497
Tepki puanı
1,664
Puanları
113
Yaş
55
MAİS her zaman için sattığı araçların arkasında duran bir firmadır...
 

Uther77

Savaş ŞEN , Able Seaman,
Başkan
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Eki 2010
Mesajlar
6,305
Tepki puanı
30
Puanları
48
Yaş
34
Mais candır can
 

selim_ugur

Selim Uğur ŞAHİNTÜRK,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ara 2013
Mesajlar
4,686
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
[h=2]Renault-MAİS:eyv:bravo[/h]
 

cagatay52

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
2,690
Tepki puanı
41
Puanları
0
Yaş
35
Ve bir mutlu son daha, )
 

EndSpeed

Erdem,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eyl 2014
Mesajlar
2,979
Tepki puanı
0
Puanları
0
Arada Kötü Arada Güzel Şeyler Yaşanabiliyor Sorun Şu ki Bayi Elemanlarının Dayanaklarından ve Hoşgörüsüzlüklerinden GENEL OLARAK RENAULT Sorumlu Tutuluyor. Halbuki Mais Olsun Birçok Yetkili Renault Bayi Olsun Müşteri Memnuniyetiyle Gönüllerimize Taht Kuruyor. Ama Gören Olmayınca. Haklı Başkaları Oluyor. Bilgilendirme İçin Teşekkür Ederiz Umarız Faydalı Olacaktır.
 

mehmet_ozturk05

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ara 2014
Mesajlar
5,048
Tepki puanı
0
Puanları
0
Mais müşterisine önem verir.
 

Htmakina

Hakkı TAM, ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
9,332
Tepki puanı
527
Puanları
0
Yaş
58
Hadi hayırlı olsun. Şu mais birde beni çağırsa..qw
 

Emir

Emirhan SERKUŞ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
7,991
Tepki puanı
239
Puanları
0
Yaş
42
Geçmiş olsun. Maise de teşekkürler:eyv
 

khakans

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2015
Mesajlar
367
Tepki puanı
0
Puanları
0
Teşekkürler arkadaşlar. Evet Mais gerçekten canmış. Bana güzel bir sürpriz yaptılar. Tekrar teşekkürler Mais ve bana yardımcı olan servislere. Tam bir ekip çalışması oldu yaptıkları.:eyv
 
Üst