torpido havalandırma ızgarası klipsi

marillion

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Tem 2017
Mesajlar
64
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Merhaba arkadaşlar aracım 2017 Megane 4. En sağ ve en soldaki havalandırma ızgarasının yönünü ayarlamak için ortasında bulunan klipsler kırılmışlar. Oynatmaya çalışınca farkettim elimde kaldı sağa sola kaydırırken. Bir kaç farklı sitede bu klipsin ayrı olarak satılmadığı ızgaranın komple iç aksamı ile birlikte değiştirildiğini okudum. Böyle bir sorun yaşayan var mı aranızda ? Garanti kapsamında değişim yaptırabilir miyim ?
 
Merhaba arkadaşlar aracım 2017 Megane 4. En sağ ve en soldaki havalandırma ızgarasının yönünü ayarlamak için ortasında bulunan klipsler kırılmışlar. Oynatmaya çalışınca farkettim elimde kaldı sağa sola kaydırırken. Bir kaç farklı sitede bu klipsin ayrı olarak satılmadığı ızgaranın komple iç aksamı ile birlikte değiştirildiğini okudum. Böyle bir sorun yaşayan var mı aranızda ? Garanti kapsamında değişim yaptırabilir miyim ?

Garantiden değişim yaptırın. Eğer yapmazlarsa sıkıntı çıkarırlarsa bana kırılan yerleri her açıdan farklı fotolarla yakın ve uzaktan görüntüsünü çekip buraya yükleyin çözüm konusunda size yardımcı olurum.
 
O halde servise uğrayıp sorayım. Teşekkür ederim.
 
Konuyu takip ediyorum bende de aynı durum oldu ve aynı şekilde elime düştü. Hiçbir darbe yada farklı bir şey olmadı sağ ve sol en dış havalandırma yönlendirme parçaları.
 
Renault WhatsApp hattına bildirin hemen dönüş yapıyor genel müdürlük ve servise yönlendiriyorlar.
 
Renault WhatsApp hattına bildirin hemen dönüş yapıyor genel müdürlük ve servise yönlendiriyorlar.

Şimdi yazdım. Kullandıkları dil daha ilk cümlelerde "sen,ben"li şekilde devam eden hiç de profesyonel olmayan bir tecrübe oldu. Herhangi bir ilgi de gösterilmedi, servisle konuşun denilerek konuşma bitirildi.
 
Arkadaşlar servisle telefonda görüştüm, garantiden değişim olmayacağını ve tüm ızgara modülünün değişmesi gerektiğini bunların da tanesinin 494 TL olduğunu söylediler. Bir an dalga mı geçiyorlar yoksa ciddi mi söylüyorlar emin olamadım ama sanırım durum bu şekilde.
 
O zaman şikayet vara yazın hemen iletişime geçerler ücret ödemeyin
 
Servisler işi yokuşa sürerler siz 444 6 622 yi arayın durumu anlatın çözüm buluyorlar ben servise sormadan tüm onayları buradan aldım ve sadece hangi servise gitmek istediğimi sordular.
 
O zaman şikayet vara yazın hemen iletişime geçerler ücret ödemeyin

Cumartesi günü randevu aldım, servise gidip konuyu yüz yüze görüşmek istedim. Eğer garantiden değiştirmezlerse dediğiniz gibi yapmayı planlıyorum.
 
Geri
Üst