• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Tr nın en basık aile aracından fotolar

aga81

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Eki 2010
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
18" jantlarla lipsiz basık 9.5 cm ;)













 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Maşallah,sanalcıları bile geçtin gerçekte ne zaman bir yerde görsem resmini jant farklı hep :)
 
bu jant gitmemiş aga
 
Güzel Basılmış :D
 
basıklık in jant out :) eline sağlık....darısı başıma :P
 
(: maşallah sürünsün... Cok güzel ama eski jantlar daha iyiydi sanki
 
saolun arkadaslar masallahı unutmayalım :)
 
Maşallah, scenicte yenilik bitmiyor...:eyv
Aga plakada oynama yapmışsın :D
Makinayıda bi kontrol et tarihler 2007...:D:D
 
Bizde yenılık bıtmez :) ama bu sondu daha scenıc yok garaja cektımyenı projeye başladım sayılır bıtınce fotolarıduser nete
 
basık iidirr
 
Geri
Üst