Trigerimi koparttırdılar, el birliği ile motorunu yediler.rahatladılar!!!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan meganne
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
geçmiş olsun dileyen büyüklerime tşkler.
 
Öncelikle Çok Geçmiş Olsun.

Servislerde Bu Tip Hatalar Yaşanabiliyor Sadece Renault'da Değil Çoğu Markanın Servislerinde Bu Tip Durumlar Yaşanır. Bunun Sebebi Orada Çalışanlarında İnsan Olmasıdır ve Her İnsan Gibi Hata Yapabilirler. Sanayi'de Aracınıza Yaptırdığınız Her Şey Arabanızın o Kısım İle İlgili Olan Garantisinin Yanmasına Sebep Olur.
 
Keşke İşlem Yaptırdıgın Servvisi Maise Şikayet Edeydin Kardeşim Diğer İşlemi Dışarda Yaptırmadan Önce Mais İlgilenirdi Mutlaka
 
Öncelikle Çok Geçmiş Olsun.

Servislerde Bu Tip Hatalar Yaşanabiliyor Sadece Renault'da Değil Çoğu Markanın Servislerinde Bu Tip Durumlar Yaşanır. Bunun Sebebi Orada Çalışanlarında İnsan Olmasıdır ve Her İnsan Gibi Hata Yapabilirler. Sanayi'de Aracınıza Yaptırdığınız Her Şey Arabanızın o Kısım İle İlgili Olan Garantisinin Yanmasına Sebep Olur.

doğru haklısınız. sorun hata değil, hatayı kabullenmemeleri idi.

Keşke İşlem Yaptırdıgın Servvisi Maise Şikayet Edeydin Kardeşim Diğer İşlemi Dışarda Yaptırmadan Önce Mais İlgilenirdi Mutlaka

keşke...devamlı yüz yüze geldiğimiz adamlar, aramız bozulmasın diye şikayet etmemiştim.
 
Çok geçmiş olsun şimdi okudum resmen nusumet bir iş olmuş adamı arabadan soğutur böyleleleri :(
 
çok geçmiş olsun. sizi anlıyoruz....bir insan kaza yapıp duvara çarpsa, canına yada başkasının canına bir şey gelmese üzülür canı sıkılır ama sağlık olsun kazadır olur der...
paramızla tamire gidip üstüne böyle olunca neyle teselli olunacak, işin zor yanı bu.

servise dava açmak çözüm değil ispatlanamaz, kendilerini haklı çıkaracak yönler bulurlar yada işlerini eksiksiz yapmışlardır ama bir talihsizlik yaşamış olabilirsiniz. en iyisi ilişkinizi kopartmayın bundan sonraki tamiratlarda yardımcı olmalarını, indirim yapmalarını talep edin diye dileklerimi sunuyorum.... tekrardan geçmiş olsun
 
Son düzenleme:
Öncelikle Çok Geçmiş Olsun.

Servislerde Bu Tip Hatalar Yaşanabiliyor Sadece Renault'da Değil Çoğu Markanın Servislerinde Bu Tip Durumlar Yaşanır. Bunun Sebebi Orada Çalışanlarında İnsan Olmasıdır ve Her İnsan Gibi Hata Yapabilirler. Sanayi'de Aracınıza Yaptırdığınız Her Şey Arabanızın o Kısım İle İlgili Olan Garantisinin Yanmasına Sebep Olur.

çalışan herkez hata yapabilir. kendimizden düşünelim kusursuzmuyuz. hayır... servis çalışanı da bizim gibi insan....

ilerisi için genel olarak düşüncem (sadece reno için değil tüm ortak ve rakip servisler için): her geçen gün servis kalitesinin düşeceğini düşünüyorum. nedenide sadece bu yıl renoda 150 bin den fazla otombil + onbinlerce ticari araç satılılacak. garanti şartından dolayı veya tüketici tercihi nedeniyle araç kaç yaşında olursa olsun servislere müşteri olacaklar. yani servislere talep arttıkça iş yoğunluğu artacak ve talep sıkıntısı olmadığından dolayı kalite aşağıya yönde olacak kanısındayım (nitelik-nicelik dengesi).....

kişisel düşüncelerim bu yönde, inşallah yanılırım da servisler beni utandırır....

tekrar eklemek istiyorum tüm markaların servisleri için aynı şeyi düşünüyorum
 
Son düzenleme:
çalışan herkez hata yapabilir. kendimizden düşünelim kusursuzmuyuz. hayır... servis çalışanı da bizim gibi insan....

ilerisi için genel olarak düşüncem (sadece reno için değil tüm ortak ve rakip servisler için): her geçen gün servis kalitesinin düşeceğini düşünüyorum. nedenide sadece bu yıl renoda 150 bin den fazla otombil + onbinlerce ticari araç satılılacak. garanti şartından dolayı veya tüketici tercihi nedeniyle araç kaç yaşında olursa olsun servislere müşteri olacaklar. yani servislere talep arttıkça iş yoğunluğu artacak ve talep sıkıntısı olmadığından dolayı kalite aşağıya yönde olacak kanısındayım (nitelik-nicelik dengesi).....

kişisel düşüncelerim bu yönde, inşallah yanılırım da servisler beni utandırır....

tekrar eklemek istiyorum tüm markaların servisleri için aynı şeyi düşünüyorum

servisler tabiki özel yetiştirilmiş insanlar. işlerinin ehliler.
ama dışarıya göre 2-3 kat pahalı. bazı servisler içinde müşteri memnuniyeti ikinci planda kalmış durumda. ben ne anlarım trigerden, subaptan, contadan...onların söylediklerini kadar anlıyom bende. anlamıyoruz diye de garanti verilip bişey olunca da yüzde yüz sen hatalısın, bizim hatamız yok deyip her işten sıyrılmak pek doğru değil bence. ayrıca ben sadece bazı servislerin kalitesinin değil, genel olarak tüm arabaların malzeme kalitesinin de düştüğünü görüyorum.
 
geçmiş olsun kardeşim sen yine iyi kurtulmuşsun ben 89 model torosun öndüzenini yaptırayım diye bi girdim 2000 lira ile çıktım.. bildiğin toros ya neresine harcadın deme evlat acısı gibi tüm masraflara ait kart çıktıları duruyo.. satarken göstericem alıcıya.
 
servisler tabiki özel yetiştirilmiş insanlar. işlerinin ehliler.
ama dışarıya göre 2-3 kat pahalı. bazı servisler içinde müşteri memnuniyeti ikinci planda kalmış durumda. ben ne anlarım trigerden, subaptan, contadan...onların söylediklerini kadar anlıyom bende. anlamıyoruz diye de garanti verilip bişey olunca da yüzde yüz sen hatalısın, bizim hatamız yok deyip her işten sıyrılmak pek doğru değil bence. ayrıca ben sadece bazı servislerin kalitesinin değil, genel olarak tüm arabaların malzeme kalitesinin de düştüğünü görüyorum.

malzeme kalitesi düştüğüde kısmen doğru.

şase, kaporta, motor bloğu gibi bazı parçalar daha hafif daha dayanıklı yeni bileşimlerle yapılıyor. bunun gibi parçalarda kalite kısmen artttı

birçok parçada ise kalitenin düştüğü doğru. araç hafifletme, maliyet azaltma, ileride yedek parça satışı ve montaj işçiliği kazancıyla parçaları ömürlük değilde belli bir yıl geçince yıpranacak şekilde dizayn ediyorlar. tüm dünyada eskiyi tamir etmek hem işçilik giderini artırıyor hemde masraflı geliyor üstelik geri şikayet bildirimleri de cabası. bundan dolayı tamir yerine parça değişim politikası uygulanıyor. otomotiv, beyaz eşya, elektronik, mobilya.....vs her sektörde görülüyor.

hem kullanıma hemde süreye bağlı eskime görülen lastikler,akü, filitreler, kayışlar, silecek lastikleri gibi sarf malzemelerde durum eskidi gibi sayılır...

tekrardan geçmiş olsun arkadaşım. maddi manevi yıpratıcı bir deneyim yaşadınız açıkcası....
 
Geri
Üst