- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 16 Şub 2013
- Mesajlar
- 3,372
- Tepkime puanı
- 29
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
geçmiş olsun dileyen büyüklerime tşkler.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Öncelikle Çok Geçmiş Olsun.
Servislerde Bu Tip Hatalar Yaşanabiliyor Sadece Renault'da Değil Çoğu Markanın Servislerinde Bu Tip Durumlar Yaşanır. Bunun Sebebi Orada Çalışanlarında İnsan Olmasıdır ve Her İnsan Gibi Hata Yapabilirler. Sanayi'de Aracınıza Yaptırdığınız Her Şey Arabanızın o Kısım İle İlgili Olan Garantisinin Yanmasına Sebep Olur.
Keşke İşlem Yaptırdıgın Servvisi Maise Şikayet Edeydin Kardeşim Diğer İşlemi Dışarda Yaptırmadan Önce Mais İlgilenirdi Mutlaka
Öncelikle Çok Geçmiş Olsun.
Servislerde Bu Tip Hatalar Yaşanabiliyor Sadece Renault'da Değil Çoğu Markanın Servislerinde Bu Tip Durumlar Yaşanır. Bunun Sebebi Orada Çalışanlarında İnsan Olmasıdır ve Her İnsan Gibi Hata Yapabilirler. Sanayi'de Aracınıza Yaptırdığınız Her Şey Arabanızın o Kısım İle İlgili Olan Garantisinin Yanmasına Sebep Olur.
çalışan herkez hata yapabilir. kendimizden düşünelim kusursuzmuyuz. hayır... servis çalışanı da bizim gibi insan....
ilerisi için genel olarak düşüncem (sadece reno için değil tüm ortak ve rakip servisler için): her geçen gün servis kalitesinin düşeceğini düşünüyorum. nedenide sadece bu yıl renoda 150 bin den fazla otombil + onbinlerce ticari araç satılılacak. garanti şartından dolayı veya tüketici tercihi nedeniyle araç kaç yaşında olursa olsun servislere müşteri olacaklar. yani servislere talep arttıkça iş yoğunluğu artacak ve talep sıkıntısı olmadığından dolayı kalite aşağıya yönde olacak kanısındayım (nitelik-nicelik dengesi).....
kişisel düşüncelerim bu yönde, inşallah yanılırım da servisler beni utandırır....
tekrar eklemek istiyorum tüm markaların servisleri için aynı şeyi düşünüyorum
servisler tabiki özel yetiştirilmiş insanlar. işlerinin ehliler.
ama dışarıya göre 2-3 kat pahalı. bazı servisler içinde müşteri memnuniyeti ikinci planda kalmış durumda. ben ne anlarım trigerden, subaptan, contadan...onların söylediklerini kadar anlıyom bende. anlamıyoruz diye de garanti verilip bişey olunca da yüzde yüz sen hatalısın, bizim hatamız yok deyip her işten sıyrılmak pek doğru değil bence. ayrıca ben sadece bazı servislerin kalitesinin değil, genel olarak tüm arabaların malzeme kalitesinin de düştüğünü görüyorum.