• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

USTA'nın hain planı...

excoupe

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
1,183
Tepkime puanı
24
Puanları
0
@*USTA @EVREN TOPCU


ÖNEMLİ NOT : Anlatılanların, saygı değer abimizle yakından, uzaktan alakası yoktur! Fiyatlar gerçeği yansıtmamaktadır. Düşünceler espri maksatlı yazılmış olup, günahı benimdir.

 
Son düzenleme:
Bu sadece planın bir bölümü, aldıktan bir gün sonra Ankaraya gidip nispet yapacağı da kulağıma gelen duyumlar arasında :D
 
gelen haberlere göre çoktan pazarlığı da yapılmış yeni RS'in :D
 
elde hesap makinası vergi iadesi doldurduğum günler geldi aklıma :)
 
Ha Ha Ha Mevzuya Bak Usta Ustunu Hallederiz Ya Sikinti Yok ;)
 
vay arkadaş ya :) Usta napıon abi sen :) Bana ızdırapmı olmaya çalışıyosun :D
 
Hahaha hesaplar fena hadi bakalım usta heyecanla bekliyoruz :)
 
BENCEDE ÇOK YAKIŞACAĞINA EMİNİM :eyvUFAK BİR PAİNT ÇALIŞMAM :)

[IM
G]RSRenaultMeacuteganeRS_zps2f0364f7.webp[/IMG]
 
Son düzenleme:
Fena Durumlar Çok fena..hehe
 
Geri
Üst