- Katılım
- 22 Eki 2010
- Mesajlar
- 8,211
- Tepkime puanı
- 227
- Puanları
- 63
- Yaş
- 36
Abim hayırlı olsun, kazasız belasız kullan.
Ne zamandır konuşamıyoruz kırgınım söyleyeyim.qw
Ne zamandır konuşamıyoruz kırgınım söyleyeyim.qwGüncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.