• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Ve Bende Clio lu oldum..

Hayirli ugurlu olsun gule gule kullanin..
 
Maşallah çok güzel jantlarınız,güle güle kullanın :eyv
 
güle güle kullan
 
hayırlı olsun! kazasız, keyifle kullanmanız dileğiyle...
 
Maşallah Allah kaza bela vermesin çok şık
 
Maşallah ufak dokunuşlarla daha da güzelleşir. Gerçi böylesi de çok hoş duruyor. :) Kazasız kullanın. :)
 
Maşallah Güzel Araç Kazasız Belasız
 
Bak bu jantlar açmış arabayııı :)
 
Maşallah, Allah kaza bela vermesin.
 
Geri
Üst