27 Nis 2015 #21 Fethi Fethi Beyazay, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 15 Nis 2011 Mesajlar 686 Tepkime puanı 8 Puanları 0 Yaş 38 Seni kullanmıyordum zaten :salca
27 Nis 2015 #22 G.AKGÖZ Göksel AKGÖZ, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 28 Ağu 2013 Mesajlar 1,081 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 29 opet'e devam personele yazık oldu işsiz kaldılar
27 Nis 2015 #23 *Korkmazbey Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 2,425 Tepkime puanı 17 Puanları 0 Yaş 41 Muhtemelen istasyon sahipleri başka firma ile anlasip devam ederler yollarına. İşsiz kalan olmaz bence. Duman ile iletişimle gönderildi.
Muhtemelen istasyon sahipleri başka firma ile anlasip devam ederler yollarına. İşsiz kalan olmaz bence. Duman ile iletişimle gönderildi.