• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Vites değiştirme işareti neden yanmıyor?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan becker
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
2010 business pakaetlerde vites yükseltme işaretleri aktif değil. 2012 busuness lere koydular bu özelliği.
 
extermelerde de yazılım yada serviste yapılacak işlemle açtırabilirmiyiz arkadaşlar (2012 1.5 exterme otomatik)
 
Geri
Üst