- Katılım
- 28 Kas 2011
- Mesajlar
- 526
- Tepkime puanı
- 6
- Puanları
- 0
- Yaş
- 35
en kötü akisler kasıyodur o yuzdendir. 90ı gectıkden sonra flan titreme yapıorsa direksyon akislerdende olablr kanımca
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
Titreme akis kollarından kaynaklanıyor, güvenip virajlara sert dalma çoğunlukla 2. viteste yapiyordur, akis kırarsan 800 tl masrafı var![]()
Sorunun akislerden olduğunu düşünüyorum .
Çok önce ki broadwayimizde 70 ten sonra acayip titriyordu . Akisler değişince sıkıntı kalktı.
Servis bizim megane a da sağ akisin biraz yıpranmış dedi ama yüksek hızlar dahil hiç sorun yaşamadım .
Aks degistirmek masraf ya :/ orjinal yaylarimi geri takicam sanirim yani bu sekilde cidden rahatsiz oluyorum
