• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Yeni aracım 2010 Megane 1.4 TCe İmpressor

Hayırlı olsun kardeşim,kazasız belasız kullan...
 
maşallah ALLAH kazasız belasız kullanmayı nasipp eylesin inşallah çok temiz araç ayrıca jantlarıda on numara :eyv :eyv
 
hayırlı olsun :D
 
Hayirli Ugurlu Olsun , ALLAH Kaza Bela Vermesin , Keyifli Sürüşler .. :eyv
 
Sağolun arkadaşlar teşekkürler hepinize :)
Şimdi hedefler; yan marşpiyel, ön tampon eki ve arka tampon difüzör bakalım yavaş yavaş :)

Kubilay bu arada ben bilgileri güncellemememişim kardeşim ben Fatsa'dan taşındım Edirne / Enez'deyim :) Bu tarafa beklerim :)
 
Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
 
hayırlı olsun arkadaşım Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin :)
 
Hayırlı uğurlu olsun abi. Allah kazasız belasız iyi günlerde kullanmayı nasip etsin. İnan; gerek forumda gerek çevremde birileri böyle araba vb. güzel bir şey aldıklarında sanki ben kendime almışım gibi seviniyorum. Nitekim seninki de öyle oldu. Tekrar hayırlı olsun. İyi forumlar.:)
 
Geri
Üst