- Katılım
- 29 Nis 2015
- Mesajlar
- 7
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 45
merhaba değerli forum üyeleri. 2 hafta önce 2010 mdl. symbol 1.4 expression plus 75 hp araç aldım. araç 20 bin kmde. en son 17 bin de servise girmiş. bir sonraki 32 bin de. siz üstadlara sormak isteğim bir kaç sorum olacak. aydınlatırsanız memnun olurum.
1- triger setini değiştirmek gerekirmi? servisle görüştüğümde yıldan dolayı değişmesi gerektiğini söylemişti. servisin sunduğu 40 bin km ve 4 yıl.
2- expression plus dolu paket diye biliyorum ama aynı paket aynı yıl araçlarda 4 cam otomatik ve dijital klima var sanırım birde elekt. aynalar var.benimkinde yok. neye göre ayrılmış olabilir?
3- araçta kalkışlarda 2 bin devire gelmeden, biraz altındayken 1 saniyelik kayış sesi geliyor. motor soğukken geliyor diye tahmin ettim önce ama ısınıncada geldi. acaba hangi kayış olabilir? triger kayışıyla ilgisi var mıdır?
4- galiba benim araç 8 valf olanından. 16 valf ile arasında ne gibi farklar olabilir? (motor sesi,yakıt tüketimi,hızlanma,... gibi)
5- bu araca yazılımla hp artırmak mümkünmü ve maliyetlimidir? verim alınır mı? yakıt tüketimi artarmı?
6- araç rolentide direksiyonu sağa sola çevirdiğimde rolanti devri 1'e çıkıp iniyor. sanki gaz pedalına hafif dokunmuşsun gibi. bu araç için bu normalmidir? yoksa bir arızamı var? önceki aracımda yaşamıştım dikreksiyon yağ müşürü arızalı olabilir mi? gerçi ikisi tamamıyla birbirinden farklı marka ve araçlar.
şimdilik bu kadar. bilgi ve deneyimlerinize güvenerek yardımlarınızı bekliyorum. teşekkür ederim.
1- triger setini değiştirmek gerekirmi? servisle görüştüğümde yıldan dolayı değişmesi gerektiğini söylemişti. servisin sunduğu 40 bin km ve 4 yıl.
2- expression plus dolu paket diye biliyorum ama aynı paket aynı yıl araçlarda 4 cam otomatik ve dijital klima var sanırım birde elekt. aynalar var.benimkinde yok. neye göre ayrılmış olabilir?
3- araçta kalkışlarda 2 bin devire gelmeden, biraz altındayken 1 saniyelik kayış sesi geliyor. motor soğukken geliyor diye tahmin ettim önce ama ısınıncada geldi. acaba hangi kayış olabilir? triger kayışıyla ilgisi var mıdır?
4- galiba benim araç 8 valf olanından. 16 valf ile arasında ne gibi farklar olabilir? (motor sesi,yakıt tüketimi,hızlanma,... gibi)
5- bu araca yazılımla hp artırmak mümkünmü ve maliyetlimidir? verim alınır mı? yakıt tüketimi artarmı?
6- araç rolentide direksiyonu sağa sola çevirdiğimde rolanti devri 1'e çıkıp iniyor. sanki gaz pedalına hafif dokunmuşsun gibi. bu araç için bu normalmidir? yoksa bir arızamı var? önceki aracımda yaşamıştım dikreksiyon yağ müşürü arızalı olabilir mi? gerçi ikisi tamamıyla birbirinden farklı marka ve araçlar.
şimdilik bu kadar. bilgi ve deneyimlerinize güvenerek yardımlarınızı bekliyorum. teşekkür ederim.