- Katılım
- 29 Mar 2015
- Mesajlar
- 30
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 37
90ligi kac bin kmye kadar kullandiniz?90 lıkla 110 luğun arasında dağlar kadar fark var..ne şanzımanın nede motor gücünün birbirleriyle alakası yok..bağırma hiç yok 3000 üstü devirlerde bile yok..iki aracıda kısa zaman içinde ard arda kulandığım için bunu rahatlıkla söyleyebilirim..reno eğer iki farklı güçte kango planladıysa bu güç seçenekleri 11ü ve 130 olarak ve ikisinide 6 ileriplanlanmalıydı bence 110 130 u aratmaz ama performans meraklıları içinde 130 seçeneği olmalıydı..
Ama araç hiç sağlr değil bunu garanti ediyorum...
110luk su an kac oldu?
Yol tutus açısından 16 jant 55yanak olmaliydi en azindan, bendeki 90lik bile virajlarda yigiliyor yana, 110lugu dusunemiyorum bile. .
Bu arada 90lik performans olarak surunmuyor oyle;
Bu sene memleketten donuste tavana kadar bagaj yuku*
( arka fileyi taktim), arka koltugun onune de iki cuval*atip, 4 kisiyle 1000km yol yaptim.rampalara yavas girip hizlanarak cikabildim 5.viteste bile. 130u pek gecmedim , 110a sabitleyip gittim genelde.5bin kmdeydi o siralar..
Bu yolculugun gidis guzergahinda, gece bos yolda 4.vites 145e kadar(5000 devire tekabul ediyor) zorladim yuk yokken.. ondan sonra ust devirler daha cigerli oldu. Ben sanziman oranini o kadar takmiyorum, 5000devirdeki limitore kadar basiyorum korkmadan, sesi de olmasa yag eksiltme de yapmadi masallah..
madem reno boyle bir sanziman koymus, bana da 5000deviri cevirtmek dusuyor..
110lukta da ayak debriyaja basili ve arac hareketsizken 3000devir sinirlayici var mi?
Ozel degilse fiyatini paylasabilir misiniz? Ben nisan ayinda 49400e almistim extremi..
Son düzenleme: