• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Yeni Kangoo Extrem

Teslim aldim az önce bende.

53.800 lira kango multix extrem 110bg

Fotolari birazdan :loll
 
Hayırlı olsun sanada, Allah kaza bela vermesin.
 
Hayırlı olsun kardeşim Kazasız belasız İNŞALLAH

Bende 2011 105 lik var.Sizin ki kaç km deydi ve ne kadara sattınız ?

Komşu 48000 Tl ye Touch anlaşmış peşin
 
Araç 97.000 km deydi, 28.000 TL'ye verdim. birkaç yerinde sürtme izi, ve 2 kapı ve ön tampon boyalıydı
 
Eco moduna bastığım zaman üzerindeki yeşil ışık yanıyor, ekranda herhangi bir simge yok, doğrumudur.
 
Aracınız hayırlı olsun . Kazasız belasız güzel günlerde kullanın . Keşke 6 ileri olanı alsaydınız. 6 ileri her araç için şart bence.
 
vardı da biz mi almadık, yılsonu olduğundan stokta yoktu, mecburen aldık fatura'dan dolayı...:)
 
Hayırlı olsun Kango'nuz. Kazasız belasız binin İnşallah :masallah
 
Geri
Üst