- Katılım
- 6 Nis 2012
- Mesajlar
- 183
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Aynı olay bendede var bende
e götürcem işlerine yapsınlar
DDD
e götürcem işlerine yapsınlar Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
e götürcem işlerine yapsınlar 
Benim arabada bi problem var abiler normalde 0-100 km 16 sn de çıkması gerekiyo bendeki 10,1.5 sn de çıkıyo neden ?

yok abi ya 3 teneyle denedik 11.5 sn

