24 Şub 2017 #1 wolkan_07 Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 2 Şub 2017 Mesajlar 11 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 36 HUAWEI KII-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
24 Şub 2017 #2 Aykut Karabulut , Başkan 35-İzmir Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 12,079 Tepkime puanı 731 Puanları 113 Yaş 61 Gayet güzel ve gösterişli, elinize, emeğinize sağlık. Kazasız, belasız ve arızasız sürüşler dilerim.
24 Şub 2017 #3 *USTA Mustafa USTA, T.C Vatandaşı, Yönetici Genel Başkan 09-Aydın Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 33,900 Tepkime puanı 1,855 Puanları 113 Yaş 57 Güle güle kullan kardeşim...
24 Şub 2017 #4 sntrk61 Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 17 Şub 2017 Mesajlar 27 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 41 kazasız belasız güzel günlerde kullanın
24 Şub 2017 #5 faysan Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 3 Tem 2016 Mesajlar 147 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Güle güle kullanın spoiler orjinal mi ? set almadınız mı ? Difizör göremedim..