- Katılım
- 2 Eki 2013
- Mesajlar
- 148
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Scenic II 1.9 dci aracımın turbosunu yaptırdığımda intercooler dan bir hayli yağ çıkmıştı turboyu yapan usta yağ buhar emici subabının hortumunu çıkarıp eliyle tıkadığında bir sure sonra basınc eliyle tutamayacak kadar yükselince sübabın çalışmadığını ve bu yüzden turboya fazla yag buharı girdiğini söyledi.Turbo revizyonundan sonra yag buhar emici ve yağ buhar emici subabını değiştirmeme rağmen yağ kapağını actığımda( yağ kapağı yag cubuğu ile birlikte) karterden basınçlı buhar geliyor. Aracta herhangi bir yag yakma cekiş kaybı yok .Sorun nerde anlamış değilim bir kaç ustaya göstermeme rağmen normal olduğunu söylediler
Konu ile ilgili tecrübe ve deneyimlerinizi paylaşmanızı bekliyorum
Konu ile ilgili tecrübe ve deneyimlerinizi paylaşmanızı bekliyorum