• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Maalesef bir kaza haberide bizden..

EmreFurkan

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Ara 2011
Mesajlar
374
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Dün akşam 01:00-01:30 saatlerinde e-5'te 100 km küsürlü hızlarda gidiyorduk,arkadaşım taksiyi sollıyım derken direksiyon hakimiyetini kaybetti ilk olarak arka tarafımız refruja vurdu sonra yalpalarken ön tarafıda vurduk 50m falan yalpaladıktan sonra durabildik.Allah'a şükür araçta 4 kişiydik kimseye birşey olmadı..

img0049jz.jpg

img0050vc.jpg


img0048pu.jpg

img0046we.jpg

img0047fl.jpg
 
Son düzenleme:
Geçmiş olsun Emre, o hızla Allah korumuş sizi...
Resimleri düzenle plakaları kapat yarın öbür gün sorun olmasın arkadaşına...
 
Geçmiş olsun
 
​Geçmiş olsun Allah beterinden saklasın.
 
Geçmiş olsun
 
Geçmış olsun...
 
Cana Geleceğine Mala gelsin allah korumuş
 
Allah razı olsun,bizimde son sözümüz o oldu ''Cana geliceğine mal'a gelsiın..''
 
Geçmiş olsun kötü yerden vurmuş, kimseye bişey olmaması çok sevindirici. Allah beterinden korusun kardeşim.
 
Geçmiş olsun :)
 
Geri
Üst