Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 1234 SonuncuSonuncu
Toplam 31 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Dizele kutu içi filtre

  1. #1
    meganix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2011
    Yaş
    25
    Mesajlar
    30
    Teşekkür / Beğen

    Dizele kutu içi filtre

     
    arkadaşlar merhaba aklıma düştü 1.5 dizel meganım var kutu içi filtre taktırma işini araştırıyorum her ne kadar çok az bir ses olsada gaz tepkisi iyileşiyormuş. peki bunu direkhava filtresini çıkartıp takıyo muyuz yoksa başka işlemlerde gerekiyor mu? mesela benzinli meganlara açık hava filtresi takanlar olmuş sıcak hava çekmemesi için ayrıca çalışmalar yapılmış dizelde de böyle birşey gerekir mi veya başka birşey? herkese iyi forumlar

  2. #2
    gergin beygir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Gaz tepkisi iyileşiyor ama ses yok gibi bişey..
    Takarkende hiç bir işleme gerek yok eski filtreyi çıkar diğerini tak..

  3. #3
    meganix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2011
    Yaş
    25
    Mesajlar
    30
    Teşekkür / Beğen
    olsun gaz tepkiside yeter.Heralde daha sonra susturucusuyla iyisinden bir eksoz taktık mı daha iyi olur eyvallah sağolasın

  4. #4
    berkay_design - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2011
    Yaş
    26
    Mesajlar
    237
    Teşekkür / Beğen
    bunu bende düşünüyorum. ne gibi yararı olur ne gibi zararı olur merak ediyorum açıkçası. orjinal filtreler motoru çok yorar diye bir duyum almıştım. yakıt tüketimi değişir mi? bu filtreleri nerden bulabiliriz
    RENAULT MEGΛNE II SEDAN 1.5 dCi
    "Antalya"
    B e r k a y__D e s i g n

  5. #5
    Güray BOĞA-İZMİR
    BOGA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2012
    Yaş
    27
    Mesajlar
    1.520
    Teşekkür / Beğen
    Dizel için böyle şeyler yerine Chip Tuning daha mantıklı geliyor bana...


  6. #6
    bilalrx
    Guest
    bende önce kutu içi prs.filtreye girem diyom... öbürleri bıraz kafamı karıştırıyo...
    bizim arabalara göre nerde nasıl kaça buluruz bilenler varsa yazsa da rahatlasak...

  7. #7
    meganix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2011
    Yaş
    25
    Mesajlar
    30
    Teşekkür / Beğen
    chıp tuning hem filtreye göre daha pahalı hemde daha işlem gerekiyor. kutu içi filtreye benim kafam çok yattı ilk fırsatta alıcam hem dip gaz gidilmediğinde yakıt tüketimini düşürüyo diyede duydum bir zararınıda duymadım

  8. #8
    haldunak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    470
    Teşekkür / Beğen
    zararı olmaz faydası olur, atakanın dedği gibi direkt takılır. eksoz niyetin varsa filtreden sese gerek yok. durum müsaitse iyi marka kutu içi alın.
    UYANIN, YOKSA UYKUNUZDA ÖLECEKSİNİZ!!!

  9. #9
    haldunak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    470
    Teşekkür / Beğen
    yalnız filtreyle alacğın verim chipin yanına yaklaşamaz
    UYANIN, YOKSA UYKUNUZDA ÖLECEKSİNİZ!!!

  10. #10
    bilalrx
    Guest
     
    chıp olayı daha güzel, daha profesyonel ve hızlı performans mevzuu oluyor... durumu uyana ıyı tabiii..
    bana şimdilik filtre yeter aga... sonra p.box olabilir... enson chıp de...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •