Fluence Hakkında Artılar ve eksiler

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Otomatik olduğu için yokuş kalkış desteği var ve kaydırma yapmaz freni bırakınca geri, fakat gaza bastığınızda araç biraz geri kayabilir ilk başta bu normaldir edc nin çalışma prensibi böyle, patinaja gelirsek lastik yol şartlarına görw araç rampada sanırım patinaja kalmış ve bu yüzden de asr devreye girip gazı kesmiş olmalı çünkü bu durum yaşanabiliyor antipatinaj sistemi olduğundan gazı keser araç fakat siz aracı alırken yinede her türlü bir expertize gösterin gerçekten önemli ve ayrıca icon donanım alabiliyorsanız touch a göre ben daha fazla tavsiye ederim tabiki bu göreceli bana göre icon donaanım daha iyi, hayırlısı olsun inşallah sizin için.

Çok dik yokuşta asr yi kapatip kalkmakta fayda var. Fakat şu da var; çok dik yokuşta araci kaldirmak için gaza abanirsaniz asr kapali iken de bu sefer patinaja kalacaktir. Dolayisi isle asr ister kapali ister acik olsun hafif gaz ile kaldirmakta fayda var. Bahsettiginiz dik yokuslarda ben hafif gaz ile kalktigimda asr devreye girmeden araç toparliyor tabi bunu yokusun egimine ve aracin hizlanmasina göre siz ayarlayacaksiniz.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com
Instagram :mad:flu_e_nce
 

ozgur7890

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Nis 2019
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
tşk..asr hep kapalı dursa sıkıntı olurmu peki ?
 

omer26

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
85
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Honda Vtec2den sonra fluence geçtim aynı zamanda accord aracımız var. Kıyas yapmak gerekirse :
yakıt olarak tabii ki fluence oldukça az yakıyor, şehiriçi ;benzinli civic 85-90 kuruş arası, lpgli accord 55-60 kuruş, fluence 39-43 kuruş arası yakıyor.
Hızlanma ve gaza basıldığı an arabanın verdiği tepki olarak benzinli araç ile kıyaslanamaz tabii ki ama gidişi ve hızlanması 1.5 90 beygir göre oldukça başarılı, bu boyutlardaki bir kasayı güzel taşıyor çekişi güzel.
Civic ve accordda aracın çalıştığını unuttuğum bile oluyordu o kadar sessiz çalışırdı, fluence dizel olduğu için biraz gürültülü hali ile ama rahatsız edici değil, asıl ses trim sesleri, sanki araba dökülecek gibi bu duruma hala alışamadım, bu arada fluence aracım 109 bin km ve tramersiz boyasız diri bir araç. Buna rağmen 300 bin km accorddan daha çok ses geliyor sağdan soldan ne yazık ki.
Yol tutuşu ve virajları hız sınırlarında gidilerse tabii ki güzel ama biraz hızlı gidildiğinde bana zayıf geldi. Honda ile 140-150 ile girdiğim viraja fluence ile anca 110 ile girerim, bence sebebi aracın yüksek olmasından kaynaklanıyor, güzel bir spor yay bulabilirsem spor yay takmayı düşünüyorum.
Touch paket doluluk olarak beni tatmin ediyor, rahatlık olarak tatmin ediyor.
Aracım manuel vites geçişleri güzel, hoşuma giden en güzel özelliği direksiyonu çok yumuşak accorda bindiğimde kara düzel direksiyon gibi geliyor. 😂
Parçasının fiyatı uygun ve çok kolay bulunuyor.
Özet olarak fluenceden oldukça memnun kaldım, renoulta her zaman ön yargılıydım, keşke daha önceden renoult ile tanışmış olsaydım. Tam bir f/p araba
 

ertangun

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ara 2019
Mesajlar
355
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Hayirli olsun öncelikle. Cok da güzel yazmışsınız tecrübelerinizi yorumlarinizi. Neredeyse hepsine katiliyorum.

Bir konuda da yorumum olacak. Buyuk ihtimal biliyorsunuzduer ama yol tutuş ozellikle viraj kabiliyeti sadece yayla olmuyor. Bu arac icin ozel uretilmis yani o agirlik kasa jant vb. bulursaniz ise yarar. Diger turlu arac agirlik dengesi, suspansiyon yapisi, elektronik sistemler, gaz, fren, cekis, lastik, jant hepsine bagli. Fluence ainifindaki araclara gore az yol tutan bir arac benim de 2 sene tecrubem var.

Pixel 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

omer26

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
85
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Teşekkür ederim, yol tutuşunu nasıl fiyatı uygun ve araçla çok oynamadan artırabilirim araştırıyorum hala
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Teşekkür ederim, yol tutuşunu nasıl fiyatı uygun ve araçla çok oynamadan artırabilirim araştırıyorum hala

Ben en kestirme fakat genellikle tehlikeli olarak bilinen ön yaylari presletip, arka yaylari da bir dis kestirdim. 4 senedir böyle kullanıyorum. Yay kirma vs gibi sorunlar yaşamadım. Orijinal yaylari oldukca sağlam anlaşılan. Ama butce uygunsa tavsiyem çok dibe kadar indirmeden tatlı sert bir olcude spor yay takmaniz olur. Ayrıca benim araç bu hali ile muayeneden rahatlikla geçiyor.


iMessage: tanseler@me.com
Twitter: @tanseler
instagram: @er.tansel

“Hızlı yanıt alabilmek için alıntı yaparak cevaplayınız”
 

omer26

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
85
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
3.5 cm fluence uyumlu bilindik bir marka spor yay alacağım sanırım
 

ertangun

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ara 2019
Mesajlar
355
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
3.5 cm fluence uyumlu bilindik bir marka spor yay alacağım sanırım

Baktım şimdi direk Fluence'a özel üretilmiş bir yay göremedim ama illa vardır. Böyle yaparsanız daha iyi olur kesinlikle. Bu araç test edilmiş bir ürün faydası olur.
Benim aracım şirket aracıydı Sıfır km'den itibaren ben kullandım. Lastiklerin durumu iyiydi. Rot Balans'a da sık giderdim. Icon'du.
Bir ara yine makyajlı kasa Fluence 90 hp kullandığımda onun donanımı bilmiyorum. Çok farketmişti, Lastik, rot balans durumundan da olabilir, belki donanım farkından süspansiyon sisteminde de fark olabilir.

Bence o kolay müdahale lastik zamanınız yaklaştıysa bulunduğunuz ortama kullanım şeklinize uygun yol tutuşu yüksek bir lastik almanız. Jantlarda sorun varsa düzelttirmeniz, rot balans yaptırmanız. Bunlardan sonra çok kapsamlı işlemler de yapsanız yol tutuş çok değişmeyecek.
 

omer26

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
85
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Baktım şimdi direk Fluence'a özel üretilmiş bir yay göremedim ama illa vardır. Böyle yaparsanız daha iyi olur kesinlikle. Bu araç test edilmiş bir ürün faydası olur.
Benim aracım şirket aracıydı Sıfır km'den itibaren ben kullandım. Lastiklerin durumu iyiydi. Rot Balans'a da sık giderdim. Icon'du.
Bir ara yine makyajlı kasa Fluence 90 hp kullandığımda onun donanımı bilmiyorum. Çok farketmişti, Lastik, rot balans durumundan da olabilir, belki donanım farkından süspansiyon sisteminde de fark olabilir.

Bence o kolay müdahale lastik zamanınız yaklaştıysa bulunduğunuz ortama kullanım şeklinize uygun yol tutuşu yüksek bir lastik almanız. Jantlarda sorun varsa düzelttirmeniz, rot balans yaptırmanız. Bunlardan sonra çok kapsamlı işlemler de yapsanız yol tutuş çok değişmeyecek.

Kış lastiklerini yeni aldım, yaza girerken yazlık lastikte alacağım. Lastikleri sıfır ve iyi markalardan almaya çalışırım her zaman bende bu durum takıntı.
Aracı aldığım gibi lastikleri değiştirdiğim için rot balans yeni yapıldı.
Dediğiniz gibi fluence için üretilmiş spor yay ne yazık ki bende bulamadım bulduklarımda yan sanayi ürüne benziyordu.
Aracın yol tutuşu derken demek istediğim dönerken, biraz sert virajlarda araç sağa sola yatıyor gibi geliyor. Spor yay bulamazsam sizin izlediğiniz yolu izleyip yayı kestirme veya presleme işlemi yaptırabilirim.
 
Üst