- Katılım
- 11 Eyl 2016
- Mesajlar
- 39
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 34
arkadaşlar iyi akşamlar daha önce bir başlık açıp motor suyu ve yağ eksiltme problemlerimden bahsetmiştim ...
ilgili başlık:
http://www.renaultfanclub.com/renault-captur-kulubu/96797-motor-suyu.html
süreci paylaşacğımı belirtmiştim.
aracı 29 eylülde bakıma verdiğimde aracın sağ ön kısmından gelen zırıltıyı dinletmek için servisin kontrolcü arkadaşıyla test sürüşüne çıktık ve arkadaş aracın 1 den 2 ye 2 den 1 geçişlerde sıkıntı yaşadığını ve şanzumanda problemi olduğunu bakmaları gerektiğini aktardı fakat serviste yoğunluktan dolayı 16 ekime randevu verildi. 16 ekimde aracı servise bıraktım ve aracı 23 ekimde teslim aldım ve araçta yaklaşık 9 bin liralık garantiden parça değişimi yapılmış durumda...
değişen parçalar:
debriyaj balatası
diferansiyel keçesi
grup mili dış keçe
vites sızdırmazlık contası
vites kutusu yağı
vites kumanda elektrovanası
bu parçalar değiştikten sonra önden gelen ses kesildi fakat şuan ara ara dur kalk trafikte vites geçişlerinde dişli sesleri duyuluyor. geri viteste ise ses daha bariz şekilde duyuluyor. aracı alıp tekrar servise gittim fakat ne hikmetse geri vites dışında ses gelmedi ve bu geri viteste gelen ses ve hafif sarsıntının normal olduğu söylendi...
şimdi arkadaşlar sizlerden öğrenmek istediğim bir aracın 12000 km de debriyaj balatasının değişmesi normal midir? yapılmış bu parça değişimleri araçta değer kaybı oluşturur mu? aracı 2.el satarken serviste yapılmış olan bu işlemler satışı zorlaştırır mı? yapılan bu değişimlerden dolayı aracı iade veya renauttan değer kaybı istenebilir mi?
ayrıca trim sesleri araç her servise gittikçe artıyor üstelik karoseri ustası araçta ses yok diye ısrarcı çıldıracağım camlardan ve emniyet kemeri bağlantı yerlerinden gacır gucur ses eksik olmuyor.
ilgili başlık:
http://www.renaultfanclub.com/renault-captur-kulubu/96797-motor-suyu.html
süreci paylaşacğımı belirtmiştim.
aracı 29 eylülde bakıma verdiğimde aracın sağ ön kısmından gelen zırıltıyı dinletmek için servisin kontrolcü arkadaşıyla test sürüşüne çıktık ve arkadaş aracın 1 den 2 ye 2 den 1 geçişlerde sıkıntı yaşadığını ve şanzumanda problemi olduğunu bakmaları gerektiğini aktardı fakat serviste yoğunluktan dolayı 16 ekime randevu verildi. 16 ekimde aracı servise bıraktım ve aracı 23 ekimde teslim aldım ve araçta yaklaşık 9 bin liralık garantiden parça değişimi yapılmış durumda...
değişen parçalar:
debriyaj balatası
diferansiyel keçesi
grup mili dış keçe
vites sızdırmazlık contası
vites kutusu yağı
vites kumanda elektrovanası
bu parçalar değiştikten sonra önden gelen ses kesildi fakat şuan ara ara dur kalk trafikte vites geçişlerinde dişli sesleri duyuluyor. geri viteste ise ses daha bariz şekilde duyuluyor. aracı alıp tekrar servise gittim fakat ne hikmetse geri vites dışında ses gelmedi ve bu geri viteste gelen ses ve hafif sarsıntının normal olduğu söylendi...
şimdi arkadaşlar sizlerden öğrenmek istediğim bir aracın 12000 km de debriyaj balatasının değişmesi normal midir? yapılmış bu parça değişimleri araçta değer kaybı oluşturur mu? aracı 2.el satarken serviste yapılmış olan bu işlemler satışı zorlaştırır mı? yapılan bu değişimlerden dolayı aracı iade veya renauttan değer kaybı istenebilir mi?
ayrıca trim sesleri araç her servise gittikçe artıyor üstelik karoseri ustası araçta ses yok diye ısrarcı çıldıracağım camlardan ve emniyet kemeri bağlantı yerlerinden gacır gucur ses eksik olmuyor.