Clio 4 garanti bitti sorunlara devam(arka kampana içindeki merkezlere dikkat)!!

SERKOPTER

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
28
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
evet aynen öyle lastiğin içine su nasıl girmiş anlayamadım
 

maninwar

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,492
Tepki puanı
0
Puanları
0
Benim de icime kurt dustu .gerci balatalar kontrol edilip ayarlanmisti piston sikisik olsa tamirci heralde farkederdi.
 

coskun34

Coşkun,
Süper Moderator
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eki 2016
Mesajlar
4,317
Tepki puanı
0
Puanları
0
merhaba coşkun bey kmpananın içinde olan merkezlere su girmesi sorunum bu merkezlerde ki pistonlar lastikle korunuyor suyun buraya girmesi için direk olarak pistonların içine tazyikli su tutmam lazım buda kampanayı sökmeden neredeyse imkansız...
Merhaba benim kastetmek istediğim göle dönmüş yollara girmek di . Kampana içindeki pistonun itici uçlarına bakır gres sürülse faydalı olabilir yüksek ısıya dayanıklıdır özelliğini kolay kolay yitirmez
 

SERKOPTER

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ocak 2017
Mesajlar
28
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
cözüm yenileriyle değişti lastiklerde boşluk yok şimdilik su girmez diye umuyorum yeni bir sorun işte aklınızda bulunsun bakımlarda sıksık kontrol edin diye bilgi paylaşımında bulundum fren bu birşeye benzemez
 

bigbrother

Kayıtlı Üye
06-Ankara
Katılım
22 May 2017
Mesajlar
470
Tepki puanı
10
Puanları
18
Yaş
44
açıkcası bana çok mantıklı gelmiyor açıklamalar, kampanalar kapalı hücre değiller içlerine son derece rahat bir şekilde su girdiği gibi son derece su çıkarda dolayısıyla petrolde tazikli su yada su birikintisine girilmekten sızan su araç normal koşullara döner dönmez çok çabuk yer çekimi ile dışarı sızacaktır bunun yanısıra kampanalar aşırı derecede yüksek ısıya sahipler ve içeride kalacak olan her hangi birikinti yada nem çabucak buharlaşacaktır.



360,000kmde 1992 model honda civiği su gibi basit koşullardan çok daha beter koşullar olan tuzlu yollar ve karda kullandım kanada'da ve 2 kere kampana balatası değiştirmek içindeki tozlu pası çekiçle vurup temizlemek haricinde bir işlem yapmadım kaldıki burda ondan 25 yıl ileri teknoloji ve ona rağmen çok daha az km ile çok daha şiddetli pastan söz ediyoruz.


bence normal değil , gündem frenlerinde asbestos yasaklanıldı kanserojen diye (eskiden ömür için kullanılan içerik gerek ön gerek arka gerek debriyaj balatalarında) ve yerine konulan malzeme demir/çeliği aşındırıcı efekt ediyor olabilir.


zaten hepimiz aşırı derecede çabuk aşınan ön frenlerden,disklerden ve debriyaj balatasından dolayı defalarca konu okumadıkmı? benim 3üncü clio 4üm toplam 200bin üstü km yaptım henüz birinde bile önler 17binden fazla dayanmadı balatalarımın.

Benim ilk fren balatalarım 19800km gitti. Şimdi balatalarım ise 25 bin km oldu daha otmuyor. Ama bu araçların balataları ne yazık ki emsallerine göre daha çabuk bitiyor. Bir de arka kampanalar sürekli dur kalklarda ötüyor. Bunun için 2 defa temizlettim. Birisinde servis 70 tl talep etti ama ödemedim şikayet ettim müşteri hizmetlerine... fren sistemi sorunlu biraz ne yazık ki...
 

wollky_52

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
393
Tepki puanı
0
Puanları
0
Hayırlı bayramlar dostlar, garantim biteli 1,5 yıl oluyor. El frenim ilk iki üç diş tutmuyordu kontrole götürdüm. Kampana temizliği el freni ayarı ve bahsettiğiniz yerler birbirine kaynamasın diye temizleme ve yağlama yaptılar serviste. Sadece temizlik spreyinin ücretini (15 tl) aldılar. İşlemler yapılırken videosunu çekmiştim. Belki sizlere de faydalı olur..

https://youtu.be/FRIf83GUNAc
 
Üst