CLio4 1.2 75HP Motor Seçeneği Hakkındaki Yorumlarınız ve Kullananlar

ketoral

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Haz 2013
Mesajlar
847
Tepki puanı
39
Puanları
0
1.2 motor ekonomik olarak tasarlanmış bir motordur.Ne bekliyorsunuz bu motordan anlamıyorum sizleri.Uçarak giden bir motor değil evet ama gayet ekenomik olabiliyor.Vergiyi daha az ödüyorsunuz bakımı daha uygun.Yokuşta gitmiyor diyen arkadaşlara sesleniyorum 3ile değilde 2 ile çıkıyorsun yokuşları 10 sn zaman kaybı en fazla :)Kamyonu sollarken 5 ile deilde 4 ile solluyorsun Kamyonu mu geçemedin ? :) Bu bir ekonomik araçtır bunu kabul edin artık.Gaza dokundun mu 1.6 gibi yakar evet.Ekonomik olmasını istiyorsanız aracı devrinde kullanıp devrinde vites atmak gerekiyor bu her araç için geçerlidir. 1.2 motoru karalamayı bırakın bence 1.5 motordan bile daha uzun ömürlü :) 2006 da üretildi ve halen piyasada neden diye sorgulamıyorsunuz :) anca karalamaya kalkıyorsunuz.Bu politikadan vazgeçin artık lütfen.

yazdıklarının ekonomiklik anlamında doğru fakat bakımı daha uygun yazmışsın ona katılmıyorum.. bakımı en pahalı motordur. trigeri ve özellikle devirdaim pompası en pahalıdır.. 1.5dci triger seti 100tl , 1.2 16v triger seti 200 tl.. devirdaim pompasıda 300-400 tl arasında hatırlatırım.diğer motorların devirdaimi 100-120tl.. nerden biliyorsun dersen kendimde 1.2 kulanıyorum clio 2.. devirdaimi bir araştır çok pahalıdır.
 

isoş

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Şub 2013
Mesajlar
276
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
ben gayet memlunum arcımdan yüklendinmi kaçmam demiyor hem ucuz olsun hemde uçsun yok oyle 1 dünya hem 1.2 araç alacaksın fiyat uygundiye aldıktansonrada dert yanacaksın nekadar ekmek okadar kofte:goz
 

Hasanavci

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
66
Tepki puanı
0
Puanları
0
Aynen ne kadar ekmek o kadar köfte. Bu paraya bu kadar oluyor. Haci muratın bir üstü.
 

hayrano

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Atmosferik devri bitti arkadaslar. 3 silindir asiri beslemeli motorlar revacta b sinifi icin bazi markalar atmosferik motoru urun gamindan kaldiriyor biz hala tartisiyoruz.
Yeni opel corsa
1.0L 3 silindir 100bg
Hyundai i20
1.0L 3 silindir 120bg
Ford fiesta
1.0L 3silindir 100bg
VW polo
1.2L tsi 90bg 3 silindirli bir versiyonuda var sanirsam

renault un da 0.9 tce sinide biliyoruz zaten.

aklima gelenler bunlar ilk adimda yanlisim olabilir bg sayilarinda fln duzeltirsiniz.
gelecek boyle gozukuyor. Turkiye sartlari icin diyoruz 1.2 saglam motor kac senedir piyasada fln bu gibi bahaneler gercekten komik artik. Kendi akrabama bu bahaneyle 3 sene once 1.4 punto aldim suan cok pismanim. fiatin multiair i de cok madah degil ama VW ye bakiyorsunuz atmosferik motorlari kaldirdi golf ten polo dan da kaldirabilir heran demekki bir devir kapandi belli arac siniflari icin. Bunuda kabul etmek lazim.

iyi forumlar...
 

EndSpeed

Erdem,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eyl 2014
Mesajlar
2,979
Tepki puanı
0
Puanları
0
Atmosferik iyidir diye çokk duydum. kaldırsalarda sırf piyasaya sürülenler sorun çıkartması çok olur markaların servis işleri açılacak. sanırsam sanayi devrinide kısmaya çalışıyorlar.
 

on-cey

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
111
Tepki puanı
0
Puanları
0
dün akşam oğlumu okuldan aldım cam buğusunu çözmek için arka rezidansı ve klimayı 1. kademede çalıştırdım çok hafif bir rampada dur kalk yapmam gerekti araç kalkmam diyor neredeyse stop edecek bu nasıl iş anlamadım bir dahamı 1.2 araç tövbeler tövbesi
 

EndSpeed

Erdem,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eyl 2014
Mesajlar
2,979
Tepki puanı
0
Puanları
0
dün akşam oğlumu okuldan aldım cam buğusunu çözmek için arka rezidansı ve klimayı 1. kademede çalıştırdım çok hafif bir rampada dur kalk yapmam gerekti araç kalkmam diyor neredeyse stop edecek bu nasıl iş anlamadım bir dahamı 1.2 araç tövbeler tövbesi

1.2 120hp boyle değildir 1.2 ile genelleme yapmasak iyi olur sanırsam :) tek yolu onceden buğuyu çozup hareket etmek daha iyisi :) şahsen daha oyle kalma sorunu hatta 1-2 kişiyle yaşamadım. Umarım gönlünüze göre bir yol çözüm bulursunuz.
 

on-cey

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
111
Tepki puanı
0
Puanları
0
1.2 120hp boyle değildir 1.2 ile genelleme yapmasak iyi olur sanırsam :) tek yolu onceden buğuyu çozup hareket etmek daha iyisi :) şahsen daha oyle kalma sorunu hatta 1-2 kişiyle yaşamadım. Umarım gönlünüze göre bir yol çözüm bulursunuz.

başlık 1.2 75 bg ben genelleme yapmadım ayrıca her hava değişikliğinde cam buğulanınca yolun kenarınamı çekeceğiz :)
 

EndSpeed

Erdem,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eyl 2014
Mesajlar
2,979
Tepki puanı
0
Puanları
0
başlık 1.2 75 bg ben genelleme yapmadım ayrıca her hava değişikliğinde cam buğulanınca yolun kenarınamı çekeceğiz :)

Goruş konforu düşeceğinden canınız kıymetli değilse buğuyu çozmeden devam edin ne diyem acelesi vardı ecele gitti derim :) en azından kalkış yapmadan once bir kaç dk çozup kalkış yapın sonuçta hemen gitmiyor buğu.
 
Üst