Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
O zaman kat ya da diğer egzost elemanları ihtimali azalıyor bence.Turboda da sıkıntı yok ise baskı balata kontrolü (Araç manuel olarak varsaydım.) ya da sensörlerin kontrolü yapılabilir.
Araç 230 bin km de turbo da az yağ kaçağı olduğunu söylediler yalniz normal dediler çoğu dizel araçlarda olurmuş ilerleyen zamanlarda manüel araç birde genelde ilk çalıştırmada siyah duman atıyor bir süre sonra normale dönüyor
Baskı balatanız orijinal ve normal durumda değilse yakıt sarfiyatınız artar.Aslında özellikle ilk startta dizel araçlar soğuk havalarda beyaz duman atar.Siyah duman atıyorsa enjektörleri de kontrol ettirin derim ben.Siyah duman az hava,fazla yakıt demektir.
Baskılar ne durum da pek bilmiyorum ne desem yalan olur,yalniz bi enjektör cü tanıdık var ona durumu izah ettiğimde enjektör temizliğinin çözüm olmadığı ni söylemişti ve egzost cuya bi göster demişti öyle de gözüküyor galiba zaten 4. Ayda da muayenesi var aracın vel hasıl ilgin alâka n için çok aşırı teşekkür ediyorum üstad varol
Çok yakma sorunu bakımdan sonra mı ortaya çıktı? Hava filtresi orijinal ve yerine düzgün oturdu mu acaba? İlaveten kullanılan yağ marka ve vizkositesi nedir?
Ankara / 2007 model 1.5 dci Megane II Expression Faz II Hatchback
Bakımdan sonra olmadı hava filtresi orj. bilemiyorum yerine düzgün takılıp takilmadigi konusunda da maalesef bilgim yok tamirci halletti hepsini yağ da petrol ofisi 10-40 olması lazim o da tesadüfen gözüme çarpmıştı aklımda kalmis
Ben evden çıkıp işyerine gelene kadar motor daha ısınmamış oluyor ve hala mavi ışık yanıyor. Dolayısıyla şehir içi yakıt tüketimim de Captur için yazılanlara göre daha fazla.