CSZ TAMIR EDILDI... Sorun şase

KangooZH

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
669
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Sorun çözülmüş sevindim bu megane 1'lerin aküden çıkan besleme ve eksi kabloları çok ince onları kalınlaştırmak gerek yaz gelince bi operasyon yapıcam
 

Kadir Salim

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
7,391
Tepki puanı
247
Puanları
0
Yaş
31
Geçmiş olsun :)
 

Ziya10

Ziyaettin AVCI,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
287
Tepki puanı
9
Puanları
0
Yaş
31
yanlışınız var 1.6 altılardada var :)

Muhtemelen sonradan takılmıştır. Gördüğüm 1.6 megane sedanların hiç birinde yoktu :)

peki taktırsam nasıl olur faydası varmıdır varsa nedir ıslık

Kısaca virajlarda esnemeyi azaltarak yol tutuşu artırır. Faydalı bir parça imkanınız var hemen alıp takın :eyv

Alıntı: Kule gergilerinin amacı, özellikle sert girilen virajlarda amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri minimize etmektir. Viraj alınırken amortisör kuleleri normalde esnerler, ve bu da bir miktar çekiş kaybına (ya da yol tutuşta bir miktar zaafiyete) yol açar. Kule gergileri amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri önlemek üzere dizayn edildiklerinden, viraj alımı sırasında enerjiyi gücün yüklendiği tek bir kuleden alıp diğer kuleye de iletmek suretiyle paylaştırırlar. Bu, jantları yere paralel tutmaya, o da lastiklerin yere daha iyi temas etmesine yardımcı olur. Sonuçta, viraj sırasındaki çekiş ve yol tutuş iyileşir.
 

*Gökhan42

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Haz 2011
Mesajlar
0
Tepki puanı
3
Puanları
0
Yaş
34
Muhtemelen sonradan takılmıştır. Gördüğüm 1.6 megane sedanların hiç birinde yoktu :)



Kısaca virajlarda esnemeyi azaltarak yol tutuşu artırır. Faydalı bir parça imkanınız var hemen alıp takın :eyv

Alıntı: Kule gergilerinin amacı, özellikle sert girilen virajlarda amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri minimize etmektir. Viraj alınırken amortisör kuleleri normalde esnerler, ve bu da bir miktar çekiş kaybına (ya da yol tutuşta bir miktar zaafiyete) yol açar. Kule gergileri amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri önlemek üzere dizayn edildiklerinden, viraj alımı sırasında enerjiyi gücün yüklendiği tek bir kuleden alıp diğer kuleye de iletmek suretiyle paylaştırırlar. Bu, jantları yere paralel tutmaya, o da lastiklerin yere daha iyi temas etmesine yardımcı olur. Sonuçta, viraj sırasındaki çekiş ve yol tutuş iyileşir.



:eyv

Bilgi faydalı Tesekkurler
 
Üst