Dizel Honda Civic Geliyor

mesut tuna

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
1,196
Tepki puanı
0
Puanları
0
Kendi sınıfındaki motorlar arasında en hafif yapıya sahip olan yeni 1.596cc’lik dizel motor, 4000rpm’de 120 beygir güç üretirken 100g/km’lik CO2 emisyonu ile deperformans ile çevrecilik arasında çok iyi bir denge sağlıyor. Ayrıca 2000rpm’de 300Nm tork değeri ile de tüm Honda modellerine mükemmel bir kullanışlılık sağlamış oluyor. Öncelikle Civic HB modeli ile piyasaya çıkacakolan yeni dizel motor, 2013’den itibaren Honda modellerinde yerini almaya başlayacak.

Testler sonucunda performansı ve sessizliğiyle büyük beğeni toplayan yeni 1.6dizel motor, özellikle alt devirlerde sunduğu yüksek tork değerleriyle sürücülere daha rahat ve konforlu bir sürüş imkanı sunuyor.
Kaynak:arabam.com

Güç: 120hp
Tork: 300 -2000 devirden itibaren
Karma ort: 3.6 lt - manuel 6 vites
0-100: 10.5 sn
Emisyon:94gr/kg
Max hız: 192 km
Motor ağırlığı: 170kg
civic-i DTEC kasası:1300kg



2013 yılında satışı başlıyor, tahmin edilen fiyatı 55 bin'den başlayacağı.....
xf6nmv.jpg
 
Son düzenleme:

mesut tuna

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
1,196
Tepki puanı
0
Puanları
0
Hb dizellere: golf, a3, focus, c4, 307 lere ciddi rakip geldi. Çok müşterilerini çalacak honda kalitesi.
 

Solenza

Ersin ŞENTÜRK,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ocak 2011
Mesajlar
6,114
Tepki puanı
71
Puanları
0
Bir sürü tank gibi dizel renault modeli var o fiyata.
 
Son düzenleme:

mesut tuna

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
1,196
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bir sürü tank gibi dizel renault modeli var o fiyata.

Renodan kolay kolay müşteri alamaz bende aynı fikirdeyim.:eyv Ford, alman ve psa grubunu etkiliyecek :D
 
Son düzenleme:

KangooZH

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
669
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Fuarda incelemiştim içini dışını motorunu,güzel araç güç/tork tatmin edici bayağı.Dizel araçta arıza yapma ihtimali yüksek parçalar(elektronik,mekanik) hemen aracın ön kısmında kolay takılıp sökülen yerlerde
 

PASHA

Cavit KÖKTÜRK
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ocak 2012
Mesajlar
99
Tepki puanı
0
Puanları
0
ciddi satış yapar kanımca sonuçta dizel....piyasada hondacı tabiri ile baya müşterisi var... honda düşünmeyenler bile motor performansı için o tork için bile alınır...
 

mesut tuna

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
1,196
Tepki puanı
0
Puanları
0
ciddi satış yapar kanımca sonuçta dizel....piyasada hondacı tabiri ile baya müşterisi var... honda düşünmeyenler bile motor performansı için o tork için bile alınır...

Tek başına iç hacimden dolayı golften daha avantajlı gözümde.
 

cantekin67

Cantekin YAVUZ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
647
Tepki puanı
7
Puanları
0
Yaş
35
Ufak hacimli motorlara bu kadar yüksek basınçla çalışan sistem koymaları beni heyecanlandırmıyor, aksine olumsuz yönde düşündürüyor. Renault'da benzer hataya GT LINE serisinde düştü.
Sistem istediği kadar kaliteli olsun. Ancak, insanları o sistemleri "standartlar dahili" nde kullanmadığı takdirde ciddi anlamda ömür ve bakım sorunu ortaya çıkacaktır ve çıktı bile.

300nmTORK sunan yüksek basınçlı bir dizeli ölümüne devirsiz kullanan bir kullanıcı, 100 bin km yapmadan ağır mekanik arızalara sebep olacaktır. Ben, dizelin amacı doğrultusunda kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Otomobil, farklı bir kavramdır. Ev değildir. Otomobil, ayrılacaktır, bu yüzden keyiflidir. Ama ayrıcalık, maliyetlidir, ayrıcalığı kadar para eder. Hem konforu olsun, hem şekli olsun, hem basınca gitsin, hem az yaksın, servise de girmesin diye doyumsuz bir istek otomotiv sektöründe yoktur.
 

mesut tuna

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
1,196
Tepki puanı
0
Puanları
0
Ufak hacimli motorlara bu kadar yüksek basınçla çalışan sistem koymaları beni heyecanlandırmıyor, aksine olumsuz yönde düşündürüyor. Renault'da benzer hataya GT LINE serisinde düştü.
Sistem istediği kadar kaliteli olsun. Ancak, insanları o sistemleri "standartlar dahili" nde kullanmadığı takdirde ciddi anlamda ömür ve bakım sorunu ortaya çıkacaktır ve çıktı bile.

300nmTORK sunan yüksek basınçlı bir dizeli ölümüne devirsiz kullanan bir kullanıcı, 100 bin km yapmadan ağır mekanik arızalara sebep olacaktır. Ben, dizelin amacı doğrultusunda kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Otomobil, farklı bir kavramdır. Ev değildir. Otomobil, ayrılacaktır, bu yüzden keyiflidir. Ama ayrıcalık, maliyetlidir, ayrıcalığı kadar para eder. Hem konforu olsun, hem şekli olsun, hem basınca gitsin, hem az yaksın, servise de girmesin diye doyumsuz bir istek otomotiv sektöründe yoktur.

Bilinçli kullanılmadığı sürece bisiklet dahi yolda bırakır. Bilinçli kullanmak şart, 300bin km görmüş ve anahtar değmemiş küçük hacimli dizeller de var. Umudumuz 300 binleri görmekten yana, kısmet artık. Dikkatli şekilde kullanmaya dikkat ediyorum. Dci'la nikah kıydık bikerem :)
Paylaştığınız bilgiler için çok teşekkür ederim. :eyv
 

doruk230

Doruk Anıl ALKAN, ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
2,488
Tepki puanı
9
Puanları
0
vatana millete hayirli olsun.. artik gelmesi lazimdi zaten..
 
Üst