Fluence edc gaz tepkimesi

HPI

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
143
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Eski fluencemde benzer bir durum vardı. Gaza bastıktan sonra araç devirleniyor ancak geç ivmeleniyordu. İcon edc alınca aradaki farkı anladım. Daha doğrusu önceki arabamda bir sıkıntı olduğunun farkına vardım. Şimdi aracımın gazına temas ettiğim anda ivmeleniyor. Zannedersem edc ile ilgili.
 

karacan

Taylan AYDIN
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
2,700
Tepki puanı
93
Puanları
0
Ayar ile alakası yok. Bir hata var ama nerede ? Sollama yapsak kalırız şeritte. Kullandigim 2 EDC daha var. Ve bunlar böyle değil

Şöyle söyleyeyim;Normal zamanlanlarda gaza ne kadar basarsam fırlar gider.ama arada bir ne oluyorsa o kadar baygın hızlanmıyor ki sanki ufacık dokunuyorsun pedala. 4-5 sn sürüyor. Araba gitsin diye oedala bastığımdan dolayı o anlık arıza gidince araba çok. Ani hızlanıyor. Bu olayı arada bir yapıyordu ve arıza kaydıda düşmuyordu.serviste bulamiyordu.

arada bir yaşanan gecikme, sürekkli yaşanan gecikmeden daha risklidir. tesadüf olan gecikmede hazırlıksız yakalanırsın, diğerinde bildiğin için hamle planlanabilir

Eski fluencemde benzer bir durum vardı. Gaza bastıktan sonra araç devirleniyor ancak geç ivmeleniyordu. İcon edc alınca aradaki farkı anladım. Daha doğrusu önceki arabamda bir sıkıntı olduğunun farkına vardım. Şimdi aracımın gazına temas ettiğim anda ivmeleniyor. Zannedersem edc ile ilgili.

muhtemel edc versiyonu kaynaklı
 

pc0120fluence

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Ara 2017
Mesajlar
34
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
53
Selamlar. Edc de vites N konumundayken araç gaz pedalına ne kadar basarsan bas 1500 deviri geçmiyor. Yani gaz yemiyor. Bu sanırım edc şanzumanı korumak amaçlı proğramlanmış diye düşünüyorum. Bu bi arıza değildir. Zira aracımda bi sıkıntı yok. Durum böyley ise edc bazı durumlarda vetesi boşta (N) sanıp tepki vermekte gecikebilir mi?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Selamlar. Edc de vites N konumundayken araç gaz pedalına ne kadar basarsan bas 1500 deviri geçmiyor. Yani gaz yemiyor. Bu sanırım edc şanzumanı korumak amaçlı proğramlanmış diye düşünüyorum. Bu bi arıza değildir. Zira aracımda bi sıkıntı yok. Durum böyley ise edc bazı durumlarda vetesi boşta (N) sanıp tepki vermekte gecikebilir mi?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Şanzıman koruma amacli olabilir fakat P de iken tam devir yapiyor yani 5.000 i goruyor. Tepkisiz kaldigi zamanlar oluyor ama artik sanzimanin karakteridir diyerek uzerinde durmadim.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com
 

pc0120fluence

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Ara 2017
Mesajlar
34
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
53
Şanzıman koruma amacli olabilir fakat P de iken tam devir yapiyor yani 5.000 i goruyor. Tepkisiz kaldigi zamanlar oluyor ama artik sanzimanin karakteridir diyerek uzerinde durmadim.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com

Evet p konumunda herşey normal. O yüzden n konumunda gaz yememesi koruma amaçlı diye düşünüyorum. Şanzuman yazılım güncellemesi gerektiren konular da olabilir. Tansel bey birçok konu gerçekte arıza değil. Arıza sandığımız konunun başka bi açıklaması var. Fakat fluence kullanıcısı olarak sistem sesi(araç çalışırken genel bir uğultuvar). Diyorlar. Can sıkıcı. Marşa basınca vuruntulu çalışması sinir bozucu. 90 beygirliklerde vuruntu vok. 10 kadar 110 luk denedim hepsi aynı vuruntulu çalışıyor. Çok dik yokuşta aracın kalkmaması can sıkıcı. Tcs yi kapatman gerekiyor. İyiki düğme koymuşlar. Kadjar 4x2 de tcs kapatma düğmesi yokmuş. En küçük çamurda araç yolda kalıyomuş. Ama iyi araçlar. Bu kadar kusur kadı kızındada olur deyip kullanıyoruz. Sayğılar.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

evrenbaskan

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Haz 2015
Mesajlar
108
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Evet p konumunda herşey normal. O yüzden n konumunda gaz yememesi koruma amaçlı diye düşünüyorum. Şanzuman yazılım güncellemesi gerektiren konular da olabilir. Tansel bey birçok konu gerçekte arıza değil. Arıza sandığımız konunun başka bi açıklaması var. Fakat fluence kullanıcısı olarak sistem sesi(araç çalışırken genel bir uğultuvar). Diyorlar. Can sıkıcı. Marşa basınca vuruntulu çalışması sinir bozucu. 90 beygirliklerde vuruntu vok. 10 kadar 110 luk denedim hepsi aynı vuruntulu çalışıyor. Çok dik yokuşta aracın kalkmaması can sıkıcı. Tcs yi kapatman gerekiyor. İyiki düğme koymuşlar. Kadjar 4x2 de tcs kapatma düğmesi yokmuş. En küçük çamurda araç yolda kalıyomuş. Ama iyi araçlar. Bu kadar kusur kadı kızındada olur deyip kullanıyoruz. Sayğılar.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Hocam merhaba. Uğultu ile ilgili şu linki inceleyebilirsiniz:
http://www.renaultfanclub.com/megan...geri-donus-ugultusu-ve-titresimine-cozum.html
 

pc0120fluence

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Ara 2017
Mesajlar
34
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
53
selamlar.. benim yakıt geri dönüş hortumu değiştirildi. bahsettiğim uğultuya servis sistem sesi diyor. elektronik devrelerin sesi diyor.. elektrik-elektronik mezunuyum böyle sesli devreler görmemiştim. ilginç. bir ara uğraşıp sebebini bulmaya çalışacağım. işlerden vakit olursa.. saygılarımla.
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
selamlar.. benim yakıt geri dönüş hortumu değiştirildi. bahsettiğim uğultuya servis sistem sesi diyor. elektronik devrelerin sesi diyor.. elektrik-elektronik mezunuyum böyle sesli devreler görmemiştim. ilginç. bir ara uğraşıp sebebini bulmaya çalışacağım. işlerden vakit olursa.. saygılarımla.

O ses elektroniklerden sadece kisin mi geliyormus acaba. İyice aptal yerine koymasinlar insani az cok meyin ne oldugunu biliyor insanlar. 10 liralik hortum maliyetinden kac sonrada musteri memnuniyeti diye dolan ortalikta. Yani boyle basit seylerden musteri kaybediyorlar gercekten uzucu.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com
 

cem.levent

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 May 2018
Mesajlar
31
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
Gaz tepkimesinin geç gelmesinin sebebi tüm üretici firmaların aracınıza koyduğu yazılımla ilgilidir. En kötü sürücü standart olarak kabul edilir bu yüzden emniyet için gaz tepkimesi anında iletilmez. Bu durumu pedal commander kullanarak ben ortadan kaldırdım 2 hafta gibi bir süredir kullanıyorum herkese öneririm ilk kalkışta hep en öndeyim :)
 
Üst