Fluence göre gerileyen özellikler

sentimental

Ali UÇAR,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
634
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Seni şakacı seni..hehe

2014 fluence EDC 1.5dci aracım var, değiştirmeye niyetlendim. test edelim dedik gittik. Yeni megane tam anlamıyla tasarımı hariç rezalet.

Motor aynı, EDC aynı, her yerden gelen gıcırtı, daha dar alan fahiş fiyat Değer mi? birdaha renault alınır mı? -hayır-

bu kadar pahalı arabada böyle uyduruk plastik kullanılması, resmen alay etmektir.
 

sentimental

Ali UÇAR,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
634
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Sedan için ; Hem içeride ,hem bagajda hemde kumandadan bagaj açılabiliyor.Olmadığını yazan arkadaşlara bakmayın.hehe Hb kullanmadığım için bilemiyorum ama.


bagaj açama düğmesinin içerde olması biraz can sıkabilir:)

magan4 üstünlüklerine gelince tek bir neden bile yeterde artar: yol tutuş artışı
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Şuanki aracım fluence trim sesleri ve edc haricinde gerek iç alan gerek bagaj araçtan oldukça memnunum. Ama gel gelelim bir daha Renault alir miyim bu tecrübelerden sonra hayatta almam. Kişisel fikridir markayı kötülemek gibi bir niyetim yok ama özellikle trim sesleri ve edc konusunda arkadasa katılıyorum.


Hızlı yanıt alabilmek için alıntı yaparak cevaplayın.

iMessage : tanseler@me.com
Twitter : @tanseler
 

slayerbugs

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Kas 2016
Mesajlar
175
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Megane 4 de kumandanin pili bitince ne yapiyorsunuz kart girisi yoksa? Bence megane 4 culer kumandanin pilini cikarip bi deneyin bu durumu olur olmadik biyerde kalabilirsiniz yoksa.

Yakıt dediğin yakılır
 

CSB

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eki 2017
Mesajlar
17
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
Kumanda pili bitince aracın kapılarını açmak için kumanda kapağını açıyorsun orda anahtar gibi bir şey oluyor. Onla şöför kapısındaki kolun altında ufak giriş var ordan kapıları açıyorsun. Aracı çalıştırmaya gelirsekte uyarı verince ''kart bulunamadı'' diye, bir süre rlink ekranına ya da start/stop düğmesine dayalı tutuyoruz anahtarı ordaki sensör ile mi ne algılayıp araç çalışıyor. Aracın kitabında daha detaylı yazıyor bu. Bakmak isteyenler bakabilir. Hatalı bildiğim kısımlar olabilir de genel olarak böyle.
 

sharkemre

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
322
Tepki puanı
1
Puanları
16
Yaş
42
Şuanki aracım fluence trim sesleri ve edc haricinde gerek iç alan gerek bagaj araçtan oldukça memnunum. Ama gel gelelim bir daha Renault alir miyim bu tecrübelerden sonra hayatta almam. Kişisel fikridir markayı kötülemek gibi bir niyetim yok ama özellikle trim sesleri ve edc konusunda arkadasa katılıyorum.


Hızlı yanıt alabilmek için alıntı yaparak cevaplayın.

iMessage : tanseler@me.com
Twitter : @tanseler



bence biraz abartıyorsun edc o kadarda kötü değil her otomatik vites sorun çıkartıyor ama 150 bini görüp en ufak sorun çıkarmamış çok edc ler gördüm kendi aracımda 60 bin oldu 2014 model ve çok şükür hiç sorun yaşamadım ama dikkatli kullanmanın bunda etkisi var özellikle uzun süreli beklemelerde ( kırmızı ışık , aşırı duran trafik vs.) aracı N ye alıp bekliyorum
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
bence biraz abartıyorsun edc o kadarda kötü değil her otomatik vites sorun çıkartıyor ama 150 bini görüp en ufak sorun çıkarmamış çok edc ler gördüm kendi aracımda 60 bin oldu 2014 model ve çok şükür hiç sorun yaşamadım ama dikkatli kullanmanın bunda etkisi var özellikle uzun süreli beklemelerde ( kırmızı ışık , aşırı duran trafik vs.) aracı N ye alıp bekliyorum

Üstat o zaman her edc sorun çıkartmayacak şekilde yapılacak. Öyle bir olayda mümkün değil. Bakın daha 1.5 aylık kadjarda ayni sıkıntı var. Tamamen kötü diyemem ama daha inçe de söylediğim gibi ne kadar çok elektronik o kadar bela. Arabayı aldığımdan beri yakıtı ayni yerden alırım ( shellin kendi işlettiği istasyon ) araç enjektör arızası verdi 5.500 lira. Danışmanın sıkıntısı ortada zaten. Ben bu kadar vahim durumda olduğunu bilseydim almazdım zaten. Şimdi ben bu arabaya hazırda bu kadar masraf yapmışken bi de şanzıman basıma bela çıkacak. Çıkacak diyorum er ya da geç o arızayı verecek. Aracı yorarak kullanan biri değilim çok nadir 140 a çıkarım hız limitleri dahilinde kullanırım aracı ve çok Nadire’n trafiğe girerim ki o da beş on dakika civarı. Genelde evden çıkıp ise gitmem ve işten eve gelmem sabit 90 km civarı. Sorunlar garanti bitti başladı desem yeridir. Ben açıkçası tavsiye etmem kimseye. Edc den çektiğimi ben bilirim belki dsg ve powershift ye ayni kullanmadım bilemiyorum. Ama su var ki bu çift kavramalar oturana kadar bir daha yanına yaklaşmam. Çok yaksın yavaş değişsin tork konvertorluye razıyım.


Hızlı yanıt alabilmek için alıntı yaparak cevaplayın.

iMessage : tanseler@me.com
Twitter : @tanseler
 

sharkemre

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
322
Tepki puanı
1
Puanları
16
Yaş
42
Üstat o zaman her edc sorun çıkartmayacak şekilde yapılacak. Öyle bir olayda mümkün değil. Bakın daha 1.5 aylık kadjarda ayni sıkıntı var. Tamamen kötü diyemem ama daha inçe de söylediğim gibi ne kadar çok elektronik o kadar bela. Arabayı aldığımdan beri yakıtı ayni yerden alırım ( shellin kendi işlettiği istasyon ) araç enjektör arızası verdi 5.500 lira. Danışmanın sıkıntısı ortada zaten. Ben bu kadar vahim durumda olduğunu bilseydim almazdım zaten. Şimdi ben bu arabaya hazırda bu kadar masraf yapmışken bi de şanzıman basıma bela çıkacak. Çıkacak diyorum er ya da geç o arızayı verecek. Aracı yorarak kullanan biri değilim çok nadir 140 a çıkarım hız limitleri dahilinde kullanırım aracı ve çok Nadire’n trafiğe girerim ki o da beş on dakika civarı. Genelde evden çıkıp ise gitmem ve işten eve gelmem sabit 90 km civarı. Sorunlar garanti bitti başladı desem yeridir. Ben açıkçası tavsiye etmem kimseye. Edc den çektiğimi ben bilirim belki dsg ve powershift ye ayni kullanmadım bilemiyorum. Ama su var ki bu çift kavramalar oturana kadar bir daha yanına yaklaşmam. Çok yaksın yavaş değişsin tork konvertorluye razıyım.


Hızlı yanıt alabilmek için alıntı yaparak cevaplayın.

iMessage : tanseler@me.com
Twitter : @tanseler


aynı istasyondan almak hikaye zaten bunu çok üst düzey bir ustayla konuştum ben opetten alırım ama sürekli farklı istasyonlardan alıyorum çünkü eşimin işi gereği opet denetleme yapıyorum ve 25 tl lik alıyorum anadolu yakasındaki tüm opetlerden 25 ,25 topluyorum 2 senedir bu şekilde edc ye gelince elbette eninde sonunda hata verecek ama 100 bin lerden sonra olacağını sanıyorum çünkü çoğunlukla az km lerde fazla sorun çıkarmıyor internettede özellikle dsg hakkında aşırı şikayetler var edc ile iglili o kadar yok ayrıca edc yoğun olarak filo kiralamarda da kullanılıyor eşimin şirketinde edc baz paket fluence ler var yaklaşık 20 civarı geçen merak edip km sine baktım birinin 93 bin km deydi sonra araç takip bölümü şefiyle konuştum şuana kadar vitesle ilgili hiç sorun olmadığını belirtti üstelik bu araçlar hergün istanbul trafiğinde dolanıyor ve çokta nazik kullanıldıklarını hiç sanmıyorum.Enjektör sorunu her dizel araçta olabilir ki multijet ten sonra en başarılı sorunsuz motor dci dir.Bunu ben değil istatislikler söylüyor ha ben aracımı sattıktan sonra bir daha dizel almam zaten çünkü aracı çok sık kullanmıyorum yazın uzak yerlere ( ege , akdeniz ) dolaştığım için km 60 bin oldu yoksa kışın araba bildiğin yatıyor anca hafta sonları 10-15 km en fazla o yüzden bundan sonraki aracım benzinli olur aslında renault u seviyorum kusurları var ama kusursuz firma yok ki donanımhaber de adam belgeleriyle konu açmış 300 milyarlık mercedes inde neler gelmiş başına yani şans işi.Megane 3 mü seviyorum bagajı ,genişliği ,konforu,hızlanması ve performansı ,yatkıt tüketimi bana fazlasıyla memnun ediyor ama iç plastik aksamları , yol tutuşu , trgerinin zincir yerine kayış olması ,kapıların tok olmaması sevmediğim özellikleri ama ben aracı 51 bine aldım 2016 başında, o fiyata c sınıfı dizel otomatik orta donanım bir araç bulmam imkansızdı o yüzden ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
aynı istasyondan almak hikaye zaten bunu çok üst düzey bir ustayla konuştum ben opetten alırım ama sürekli farklı istasyonlardan alıyorum çünkü eşimin işi gereği opet denetleme yapıyorum ve 25 tl lik alıyorum anadolu yakasındaki tüm opetlerden 25 ,25 topluyorum 2 senedir bu şekilde edc ye gelince elbette eninde sonunda hata verecek ama 100 bin lerden sonra olacağını sanıyorum çünkü çoğunlukla az km lerde fazla sorun çıkarmıyor internettede özellikle dsg hakkında aşırı şikayetler var edc ile iglili o kadar yok ayrıca edc yoğun olarak filo kiralamarda da kullanılıyor eşimin şirketinde edc baz paket fluence ler var yaklaşık 20 civarı geçen merak edip km sine baktım birinin 93 bin km deydi sonra araç takip bölümü şefiyle konuştum şuana kadar vitesle ilgili hiç sorun olmadığını belirtti üstelik bu araçlar hergün istanbul trafiğinde dolanıyor ve çokta nazik kullanıldıklarını hiç sanmıyorum.Enjektör sorunu her dizel araçta olabilir ki multijet ten sonra en başarılı sorunsuz motor dci dir.Bunu ben değil istatislikler söylüyor ha ben aracımı sattıktan sonra bir daha dizel almam zaten çünkü aracı çok sık kullanmıyorum yazın uzak yerlere ( ege , akdeniz ) dolaştığım için km 60 bin oldu yoksa kışın araba bildiğin yatıyor anca hafta sonları 10-15 km en fazla o yüzden bundan sonraki aracım benzinli olur aslında renault u seviyorum kusurları var ama kusursuz firma yok ki donanımhaber de adam belgeleriyle konu açmış 300 milyarlık mercedes inde neler gelmiş başına yani şans işi.Megane 3 mü seviyorum bagajı ,genişliği ,konforu,hızlanması ve performansı ,yatkıt tüketimi bana fazlasıyla memnun ediyor ama iç plastik aksamları , yol tutuşu , trgerinin zincir yerine kayış olması ,kapıların tok olmaması sevmediğim özellikleri ama ben aracı 51 bine aldım 2016 başında, o fiyata c sınıfı dizel otomatik orta donanım bir araç bulmam imkansızdı o yüzden ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı

Dizel aracı alırken ben bu kadar yol yapacağımı tahmin etmedim. Senede 50-60.000 km yapmışım. Arac su an 100.000 de. Masrafı açtı açacak. Şans işi dediğiniz gibi sıfır araçta olsa a markada olsa b marka da olsa. Her markanın sıkıntıları var elbet. Ben de muhtemelen dizel almam km yapsam da almam artık. Araçlar deneyimlendikce öncelikler değişiyor. Daha doğrusu basına bu tip olaylar gelince farklı yollar arıyor. Japon grubuna kayayım diyorum malum Honda ve Toyota bin durumu ortada bir metal sorunudur almış yürümüş akıbetinin ne olacağı da belli değil. Alman desen Japon’lar kadar dayanıklı değil. Her birinin kusuru var. Kullandığım araç yakıt olarak fazlasıyla tatminkar. Bir depo yaklaşık 950 km yol yapıyorum. Kullanımı genişlik fazlasıyla yetiyor bana. Ama bu şanzıman olayından artık yıldım. Arıza vermesi bi yana 1-2 geçişleri sinir bozucu ve nerdeyse aracı aldığımdan beri var ki forumda bile çok kişi sıkıntılı bu konuda sadece fluence değil kadjar captur gibi modellerde de mevcut bu sorun. Genel olarak araçtan memnun olsam da zamanla meydana gelen trim sesleri de araçtan soğumama tuy dikti desem yeridir. Her gün keyifle bindiğim arabaya artık bi an önce gideceğim yere gideyim diye bakıyorum. Servisi tanımasam zaten kullanıcının yüzüne baktığı yok bi güzel paket edip yolluyorlar. Yanı bu araçtan gelen trim seslerini ben kendi çabamla mi çözmeliyim servis mi halletmeli. Kadranda, kadran siperliginde bantlanmayan hamur olmayan yer kalmadı artık hala ses var. Yanı bi çok şey üst üste gelince haliyle soğuyor insan. Bir sürü masraf yaptım ben araca satmak amaçlı almadım binmek amaçlı aldım ki benden hurdaya çıkar diye düşünüyordum ama bu durumda en fazla bi sene biner yollarım. Denk örnek değil belki ama 2 sene i20 kullandım şanzıman, motor veya trim sesi nezdinde en ufak bir sorun yaşamadım. Onda da sorun vardır belki ama ben bu markadan sorun yaşamadığım icin örnek olarak ona veririm önceliğimi. Bu gibi seyler.


Hızlı yanıt alabilmek için alıntı yaparak cevaplayın.

iMessage : tanseler@me.com
Twitter : @tanseler
 

yozcag

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eki 2015
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
fulence viraj emniyeti yoktu.Virajlarda savrulma yapıyordu.Güvenli bir otomobil değildi.
 
Üst