Fluence Touch Plus(2014) direksiyon sorunu

Baymonster

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 May 2018
Mesajlar
666
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
2015 fluence yeni araç aldım direksiyondan dolayı sogumaya başladım rot ayarı yeni yapıldı saglam. Kışlık lastik takmıştım yeni ama araçla 30 40 ilerliyom saga sola direksiyonu az kırdıgımda bıraktıgımda o şekilde dalmaya devam ediyor kendini ortalamıyor. Yüksek hızda 100 120 araçı yolda tutmak cizgisinde tutmak zor oluyo saga sola girmeler oluyor sürekli mecburen sürekli saga sola milimlik oynatıp aracı toplamak gerekiyor sorunu yaşayıp cözen varmı

Fiat Punto vardı eskiden aşırı hassas direksiyonu vardı. Fluence de direksiyona verdiğiniz anlık hassas hareket tekerleğe aynen iletilmiyor gibi ... Alıştığım için ciddi bir sıkıntı yok. Rot ayarını bende yapmıştım bu şekilde kullanıyorum.
 

tanseler

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
4,375
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
42
Fiat Punto vardı eskiden aşırı hassas direksiyonu vardı. Fluence de direksiyona verdiğiniz anlık hassas hareket tekerleğe aynen iletilmiyor gibi ... Alıştığım için ciddi bir sıkıntı yok. Rot ayarını bende yapmıştım bu şekilde kullanıyorum.

İstediğiniz yönde istediğiniz acıda çevirdiğiniz kadar dönmüyor. Maalesef tepkisellik çok iyi değil. Her zaman gerekenden daha fazla çevirmem gerekiyor. Kıyaslamak ne kadar doğru bilmiyorum ama 2006 golf var 65.000 de daha rot ayarına girmedi. Ben aracı alalı 2 seneden fazla oldu iki kere rot ayarı yaptırdım su anki durumda tekrar yaptırmam gerekiyor ama artık yaptırmayacağım.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Zafer09

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ocak 2019
Mesajlar
127
Tepki puanı
0
Puanları
0
Fiat Punto vardı eskiden aşırı hassas direksiyonu vardı. Fluence de direksiyona verdiğiniz anlık hassas hareket tekerleğe aynen iletilmiyor gibi ... Alıştığım için ciddi bir sıkıntı yok. Rot ayarını bende yapmıştım bu şekilde kullanıyorum.
tek fluence kullanmıyorum kullandıgım 7kadar daha fluence var işimden dolayı test edebildigim bunlarda bu sıkıntı yok dreksiyon cok daha iyi 140 160 gidiyorum sertleşiyo sabit şerit gidiyor güven veriyor bendekide sertleşiyor ama şerit takip eedemiyo digerleri kadar. Ayrıca 7sindede direksiyon saga sola az kırınca o şekilde dalmaya devam etmiyo hemen salınca ortalı direksiyonu
 

sharkemre

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
322
Tepki puanı
1
Puanları
16
Yaş
42
3 senedir megane 3 2014 makyajlı kasa kullanıyorum fluence ile hemen hemen aynı araç ancak direksiyon ile ilgili bir sorun hiç yaşamadım dönüşlerde hemen kendisi topluyor yumuşaklığı ise iyi derecede ha çok yumuşak değil ama aşırı yumuşak direksiyonda güven vermiyor eski aracım grande punto idi city düğmesi ile direksiyon ekstra yumuşuyordu ancak park ederken iyi olsada normal yolda çok güven vermiyordu.Renault megane3,fluence lerin direksiyonları vasatın bir tık üstü ancak sınıf normlarını bana göre karşılıyor yeni seride ( megane 4 hb ve sedan ) hiç kullanmadım ama daha iyi olduğunu tahmin ediyorum.
 

makilli

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Kas 2018
Mesajlar
64
Tepki puanı
0
Puanları
0
merhaba sizin sorununuz benim yazdıgım durumla aynımı takılma dediginiz. Bu fluence elektrikli direksiyonları cok fazla sıkıntılı sanırım

Bahsettiğim takılma sorunu sizinki ile aynı değil. 70 ila 80 üzeri hızlarda direksiyon sağa sola takılarak dönüyor, istediğiniz yerde tutamıyorsunuz, yaklaşık 1 cm'lik atlamalar mevcut.

Sizin sorununuzu 2015 model sıfır meganeda yaşamıştım. Direksiyonu hafif sola veya sağa çevirip bıraktığımda direksiyon kendiliğinden eski yerine gelmiyordu, uzun yolda yolda sabit gidebilmek için sürekli direksiyonla uğraşmak gerekiyordu, servis de bir çözüm bulamadı, hepsi aynı dedi ve bana oradaki başka bir megane'ı denetti. Onda da aynı problemi görünce arabamı satmıştım, bir daha da renault almam demiştim ama aldım :) ve yine direksiyon sorunu ama daha farklı, ne var şu direksiyonu adam gibi hidrolik yapsalar da böyle garip garip sorunlar çıkarmasa.
 

Zafer09

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ocak 2019
Mesajlar
127
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bahsettiğim takılma sorunu sizinki ile aynı değil. 70 ila 80 üzeri hızlarda direksiyon sağa sola takılarak dönüyor, istediğiniz yerde tutamıyorsunuz, yaklaşık 1 cm'lik atlamalar mevcut.

Sizin sorununuzu 2015 model sıfır meganeda yaşamıştım. Direksiyonu hafif sola veya sağa çevirip bıraktığımda direksiyon kendiliğinden eski yerine gelmiyordu, uzun yolda yolda sabit gidebilmek için sürekli direksiyonla uğraşmak gerekiyordu, servis de bir çözüm bulamadı, hepsi aynı dedi ve bana oradaki başka bir megane'ı denetti. Onda da aynı problemi görünce arabamı satmıştım, bir daha da renault almam demiştim ama aldım :) ve yine direksiyon sorunu ama daha farklı, ne var şu direksiyonu adam gibi hidrolik yapsalar da böyle garip garip sorunlar çıkarmasa.
Teknolojik olsun yumuşak sürüş sağlasın şehiricinde motordan extra hidrolik pompası icin güc almasın diye elekrikli yapıyorlar ama arkadaş bunu yapıyonda madem cok dene ürettigin parcayı takıp geçme sorun varsa 1modelde üretmişain devam etme üretime. Reno teknolojik olarak özellikleri yüklüyor araca ama kalite üretmiyor elekronigi cok sıkıntı renonun. Bugun bende pes ettim birazda kışlık lastiklerim dişli ve yumuşak onlarında etkisi vardır cünki hızlı şehir ici manevralarında saldıgında tam topluyor direksiyonu yazlıklara geçince tekrar bakıcam
 

makilli

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Kas 2018
Mesajlar
64
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bu elektrikli direksiyonu iptal etmenin bir yol var mı acaba, sigortası falan? Kara direksiyon olarak sürsem bunda daha iyidir herhalde.
 

Keje46

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Eki 2017
Mesajlar
265
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
2014 55400 de fluence touch plus aldim. 1-2 gun sonra direksiyonda bi gariplik sezdim. Sanki mm'lik bosluk var gibi. Sollamalarda arac kontrolumun disinda hareket ettigini fark ettim. Cok fazla bi sey yok ama guvensizlik olusturuyor.

Servise goturdum cozemedi yeniden tanitti ama nafile.

Sizlerden yardim bekilyorum ne yapmaliyim? Aractan sogudum cozemezsem satacagim.

Simdiden tesekkurler.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Araciniza elektrik destekli direksiyon calibrasyonu yaptirmaniz sorununuzu cozer bence..Bunu serviste clip cihazi ile yaptilar mi? Eger yapilmadiysa bir deneyin derim..Dtt4all kullanmayi biliyorsaniz kendiniz de yapabilirsiniz.Youtube bugra kanalinda ilgili videolari izlemeniz yeterli.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

makilli

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Kas 2018
Mesajlar
64
Tepki puanı
0
Puanları
0
Araciniza elektrik destekli direksiyon calibrasyonu yaptirmaniz sorununuzu cozer bence..Bunu serviste clip cihazi ile yaptilar mi? Eger yapilmadiysa bir deneyin derim..Dtt4all kullanmayi biliyorsaniz kendiniz de yapabilirsiniz.Youtube bugra kanalinda ilgili videolari izlemeniz yeterli.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Kalibrasyon direksiyonu ortalamak ile ilgili, direksiyonun toplamamasına çözüm olabilir. Benim sorunum biraz daha farklı
 

DİJİTAL

Yasin KARADERILI, T.C. Vatandaşı
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ocak 2013
Mesajlar
144
Tepki puanı
0
Puanları
0
konuyu sonuna kadar okaudum hepinize geçmiş olsun buna benzer bir sorun benim 2009 model yeni kasa kangomda oldu direksyonu elektirikli hidrolik degil direkyonu saga sola dönderirken sanki bir yerde takılıyor gibiyidi hatta bazen çevirip bırakınca sanki kewndi kendine dönecekmiş gibi oluyor zor topluyordu . sorun amörtisörlerin üzerinde ki plastikden muhafaza içine konmuş bilyeler var onları degiştirince düzeldi. belki sizdede aynı problem olabilir
 
Üst