G.Scenic 3 remap öncesi ve sonrası...

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,553
Tepki puanı
1,685
Puanları
113
Yaş
55

Murat Odabasi

Murat ODABAŞI,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
568
Tepki puanı
0
Puanları
0
Benim arabanında ortalaması 9.4 ten 11.1 Litreye çıktı abi filtreden sonra benim içinde facia :))) sanırım bilgisayarın alışma süreci çünkü bana sorarsan arabanın yakıtı değişmedi
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,553
Tepki puanı
1,685
Puanları
113
Yaş
55
Benim arabanında ortalaması 9.4 ten 11.1 Litreye çıktı abi filtreden sonra benim içinde facia :))) sanırım bilgisayarın alışma süreci çünkü bana sorarsan arabanın yakıtı değişmedi

Bunu en güzel pompada anlarsın kardeşim,yol bilgisayarına güvenmiyorum artık...
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,553
Tepki puanı
1,685
Puanları
113
Yaş
55

ApSUVai

Bilgi Girilmemiş
Bunu en güzel pompada anlarsın kardeşim,yol bilgisayarına güvenmiyorum artık...

Ben Bunu Hep Söylüyorum Usta En İyi Hesab Bakkal Hesabi Yol Bilgisayari Hikaye Bir Çok Araçta Ayni Şeyi Yaşadim Ben Full Depo Al Böl Litresel Be Km Olarak Hesab Belli Olur
 

ArMy

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
1,129
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Öncesi sonrası şeklinde dyno verisi varsa onlara bakalım.Video'dan pek birşey anlayamayız..
 

33su608

Mesut ARDIÇ
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
359
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
28
kafam darmaduman oldu :D
 

excoupe

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
1,183
Tepki puanı
24
Puanları
0
17 saniye chipli Scenic için facia resmen...:D
facia ne abi? hehe resmen dalgha geçer gibi ama acaba çektiğim videonun frame rate inden kaynaklanan bir durummu söz konusu kafama o takılmaya başladı. Akşama tc kapalı, Gerçek kronometreyle denicem moralim alt üst oldu :D

Öncesi sonrası şeklinde dyno verisi varsa onlara bakalım.Video'dan pek birşey anlayamayız..

ankarada güvenebileceğim hiç bir dyno cu yok. kalibrasyonları yapılmadığından cihazların hepsinde farklı sonuçlar alabilmek mümkün... 180+ hp li bir passat 1.8T(ki araç yerinde duramıyor olduğu yerde sarmayı geçtim. 4. vitesde dahi dip yapıldığında sarabilen bir araç) 1. dyno 155, 2. dyno 167 çıkabiliyor..
(yerler farklıdır, aynı viteslerde bu değerler elde edilmiştir.)

Tek veri elimdeki biraderin punto evosuydu. Remapden önce ilk 3 vitesde 1 boy öne geçiyrodu, 4. vitesde 3 boy fark öne geçiyordum. şuanda ilk 3 vites yanyana 4. de ayırıyorum.
 
Üst