Megane 2 - Rölanti dalgalanması ve stop etme sorunu

Htmakina

Hakkı TAM, ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
9,332
Tepki puanı
527
Puanları
0
Yaş
58
Aynı sorun bende de var.2004 model dinamik.BRC lpg var.Soğukken ilk çalışmada devir düşerek stop ediyor.Gaz verivece sorun olmuyor ancak sıkıntı yapıyor.Ekzantrik kayışı triger seti devir daim pompası yağ basınç sensörü volan sensörü sıcaklık sensörü hepsi diğişti sorun değişmed.LPG ustasına gitmedim.Orayada uğramayı düşünüyorum.Bugün sıcak su sensörünü değiştim.Soğukken test edecem.Sonuç olumlu olursa paylaşacam.

İnşallah düzelmiştir ve başka bir sorunla karşılaşmazsınız.:eyv

Ayrıca kendinizi BURADAN tanıtırsanız seviniriz.12 3
 

KangooZH

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
669
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Aynı sorun bende de var.2004 model dinamik.BRC lpg var.Soğukken ilk çalışmada devir düşerek stop ediyor.Gaz verivece sorun olmuyor ancak sıkıntı yapıyor.Ekzantrik kayışı triger seti devir daim pompası yağ basınç sensörü volan sensörü sıcaklık sensörü hepsi diğişti sorun değişmed.LPG ustasına gitmedim.Orayada uğramayı düşünüyorum.Bugün sıcak su sensörünü değiştim.Soğukken test edecem.Sonuç olumlu olursa paylaşacam.
Bendede lpgde özelliklede kış ayları ilk çalışmada soğuk motorda aynı sorun oluyor.Bobinler,bujiler,filtreler,map sensörü sıfır alınıp takıldı.Ama sorun aynı gene özelliklede kış aylarında.Sanırım siz ect(engincoolanttemperature) bahsediyorsunuz,sonucu paylaşın burda değişimden sonra mümkünse.Benim aklımdada o sensör var
 

duran

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Puanları
0
Aynı sorun bende de var.2004 model dinamik.BRC lpg var.Soğukken ilk çalışmada devir düşerek stop ediyor.Gaz verivece sorun olmuyor ancak sıkıntı yapıyor.Ekzantrik kayışı triger seti devir daim pompası yağ basınç sensörü volan sensörü sıcaklık sensörü hepsi diğişti sorun değişmed.LPG ustasına gitmedim.Orayada uğramayı düşünüyorum.Bugün sıcak su sensörünü değiştim.Soğukken test edecem.Sonuç olumlu olursa paylaşacam.

aynı sorun bende de var ( megane 2 1,6 2004 model benzin&lpg) sabahları 1-2 dakika böyle yapıyor. hiç gaz vermeden bekliyorum sonra normale dönüyor ve kısa bir süre sonrada lpg ye geçiyor. aracı 1 hafta sadece benzinde kullandım ama yine sorun devam ediyor. servisler hiç bisey bulamadılar boş boş bakıyarlar bana ve arıza yok diyorlar. bir tanesi arıza var ama biz bulamadık dedi.

sorunu çözebilen varmı acaba. tecrübelere çok ihtiyacımız var.
 

ahmetcan_1990

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
23
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Benimde başimda böyle bi sorun var megan 2 1.4 16 v sanki 5000 motr vardi altimda 40 km de çeyrek depo bitirdi :( bujileri değiştim bide usta bana bi katki önerdi onu kulandim depoya boşaltim düzelmeye başladi gibi hafif bi titreme kaldi .enjektör tmizliği için bir hafta içinde yüzde yüz sonuç alirsin bşka ustaya eletirme dedi
 

aysube

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Sevgili arkadaşım sorunun çözüldümü bilmiyorum. Ancak bende de aynı sorun vardı.2004 Megan 2 dinamik. BRC var.Araç ilk çalışmada 5-10 saniye çalıığ stop ediyor.Bunu benzinde de yapıyor. Ben neler yaptırdım :1- manyetik kaptör değişimi 2-oksijen sensörü değişimi 3-Boğaz kelebeği temizliğ 4-Yağ basınç sensörü değişimi 5- Beyne yeni versiyon yazılım güncellemesi
Ama malesef sorun çözülmedi.Ancak 10 gün idare ediyor sonra yine aynı sorun. Anladığım kadarıyla belirlibir saat çalışma süresinden sonara beyne hata mesajı gönderiliyor.Hata değişen parçalarda olsa sorun çözülürdü. Ama başka bir şey olamalı.Özel servis hata uyarısını gösteriyor.Manyetik kaptörden olduğu görünüyor.Orjinal parçasıyla değiştirdik.Olmadı yğine bir süre çalışıp ortaya çıkıyor.Bence arızalar silindikten sonra belirli bir süre sonra ortaya çıkması ya beyinle alakalı kelebek boğazından kaynaklı.Usta değilim ama para ödeyerek birşeyler öğrenmek durumunda kaldık.(Önemli not belirtmek gereki; Bir ara arabmın altında sallanan bir kablo vardı.Altına eğildim.Eksoztun üzerinden bağlı.Neyse onu sabitledim Sanyiye götürüp bantlattırdım)
 

neotrex

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Haz 2013
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar ben söylenen,bilinen herşeyi ama herşeyi yaptım. sorun megane 2 lerde egzozlarda çok fazla kurum birikiyormuş.kurum temizlenince araba uçak gibi oldu.nasıl temizlediğime gelince.motorun içine 3 tl ye aldığım pas sökücüden 4 veya 5 saniye öndeki hava müşürünü çıkararak usta sıktı.araba 10 veya 15 sn ye yine bozuk çalıştı.fakat 1 metre ilerleyince egzozdan patlama sesi geldi ve düzeldi.bu patlamadan sonra radyatör suyu daha düzenli çalıştı.şimdi araba süper.mesele egzozun kurumla tıkalı olmasıymış.bunları paylaşmak için az önce foruma üye oldum.egzoz dışında hiçbir şeyi elletmeyin.ayarları bozdurmayın.egzoz kurumla tıkalı olduğu için ustalar sorunları kelebekte,müşürlerde,enjektörlerde,bobinlerde,bujilerde ve aklıma gelmeyen diğer parçalarda arıyorlar.en temiz çözüm egzozcuya gidin tertemiz yapsın.herkese saygılar...
 
Son düzenleme:

mtnc39

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eyl 2013
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
boğaz kelebeği problemi

Bilebildiğim kadarıyla rölanti dalgalanması boğaz kelebeğinin pisliğinden yapıyor. 2004 1.6 megan 2 var. yeni aldık. Aldığımızda rölantide dalgalanma vardı.boğaz kelebeği temizliği yapılması gerekiyor ve adaptasyon yapılması gerekiyor dedi yetkili servis.su an doluyuz haftaya gelin halledelim dediler.Biz de sadece bogaz kelebeğini temizlettik özel servise. Yalnız adaptasyonu yapacak bilgisayar yetkili olmayan servislerde olmadığı için sadece temizlikle yetiniliyor. Bizim sorunumuz çözüldü. Çözülmeyenlere adaptasyon gerekiyor.
 

SinanSoylu

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
1,384
Tepki puanı
58
Puanları
0
ilk çalıştırmada Megan 2 2005 model rolanti dalganmasi ve stop etme sorunu yardimci olacaklarqw1

enjektor arizasi yazisi cikiyormu gecen gun bende de oldu ekranda enjektor arizasi yazdi
 

alican42

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Şub 2014
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
58
2 gün önce benim arabada olduu hic kurcalatma hemen rolanti valfinden degişti sorun gitti ama biraz kazık yedim sanırım 250 tl arac dizel benimm
 

Emre3444

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ocak 2014
Mesajlar
1,671
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Hayırlı akşamlar benimde 2010 dizel megane'm vardı 160 bin km de sorunların cogunu bende yasıyordum carbon clean uygulaması yaptırdım ve tüm sorunlarım ortadan kalktı ve gözle görülür bi sekilde güç artısı yasadım ve rölanti dalgalanması sorunum geçti
 
Üst