Megane2 devir kesici iptali olurmu

cemsah

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
11
Tepki puanı
0
Puanları
0
Hayırlı akşamlar arkadaşlar. 2006 model faz 2 meganım 180 km yi geçmiyor. Şu an aracım dyno testinde 107 hp çıktı ve baskı daha 10 gün önce değişti. 250 km lik kadranda en azından 210 u görmek isterim. Devir kesici iptal olurmu. Olursa 180 i geçermi. ileride araç için sorun teşkil edermi yada tavsiye edermisiniz. Görüşleriniz ve yorumlarınız nelerdir. Şimdiden teşekkür ederim.
 

berkay43

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Kas 2012
Mesajlar
555
Tepki puanı
35
Puanları
0
Araciniz dizel galiba dizel ise kesici yok zaten motorun kapasitesi 4700 devir falan cevirebiliyo galiba 210 gormeniz zor olabilir.
 

cemsah

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
11
Tepki puanı
0
Puanları
0
Evet aracım dizel. Fakat forumlarda 80 hp lik meganeların 190 hatta 205 km gördüklerini yazmışlar. Acaba dedim böyle birşey olabilirmi. Onlar çıkıyorsa benim aracım neden çıkmasın diye sormak istedim. Yazılım attırırsam peki farkedermi?
 

RedFoX

Levent
Süper Moderator
14-Bolu
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
3,465
Tepki puanı
61
Puanları
48
Yaş
38
Evet aracım dizel. Fakat forumlarda 80 hp lik meganeların 190 hatta 205 km gördüklerini yazmışlar. Acaba dedim böyle birşey olabilirmi. Onlar çıkıyorsa benim aracım neden çıkmasın diye sormak istedim. Yazılım attırırsam peki farkedermi?

yolun eğimine bağlı olarak görmüş olabilirler. O kadar hız felakettir bence.
 

cemsah

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
11
Tepki puanı
0
Puanları
0
Anladım üstad yol eğilimide ayrı bir etken. Fakat şunu anlamış değilim. Madem bu araçlar normal değerlerde 180 i geçmiyor hadi diyelim 200. Neden 250 kadran koyarlar? Gösteriş mi acaba? Hayırlı geceler
 

Uğur

Yönetici
Başkan
33-Mersin
Katılım
14 Şub 2011
Mesajlar
3,709
Tepki puanı
31
Puanları
48
Yaş
48
Ben 80 lik aracınla normal ,eğimsiz yolda 200 ü çok kereler gördüm.Ama daha fazlası yok.Kadrana gelince Renault'un karakteristik özelliğidir , bir parça üretir 20 değişik modelde kullanır Dacia da dahil ...Rs hariç tüm modellerde bu gösterge var sanırım , en üst sınıra göre yapmışlar hepsine aynısını takıyorlar.
 

Ziya10

Ziyaettin AVCI,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
287
Tepki puanı
9
Puanları
0
Yaş
31
180 de kesiciye girmez zaten 5. viteste 4bin devir civarında olur. Kesici 5bin devirde. Ben 100hp lik Megane'ımla düzde 190 ı devirip 200 ü zorlayabiliyorum araçta hiç bir değişiklik yok hava filtresi vs herşey orjinal mais (200de de kesiciye girmiyor).
 

M3T0

Metin GÖKDELİ,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
819
Tepki puanı
19
Puanları
0
Yazılım attırırsanız şöyle fark eder aracınızın V maxı değişmez ama devirler canlanacağı için araç devri bitirene kadar gidecektir araç zaten 80 hp likler en son 200 ün biraz üstüne çıkıyor ve bitiyor şanzıman çok kısa. Aracınız 107 hp demişsiniz yazılımlımı yoksa 6 ileri modellerinden mi?
 
Son düzenleme:

Emre Fırat

T.C. Vatandaşı,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
453
Tepki puanı
17
Puanları
0
Yaş
32
Sorununuzu maddeler halinde cevaplamak istiyorum. Umarım kafanızadaki soru işaretleri gider.

1.si Aracınız nasıl 107 Beygir çıktı dyno testinde Testin sonuç kağıdı varmı eğer 107 yazıyorsa %100 yanlışlık vardır o Dynoda çünkü 100'lük yada 80'lik bi arabanın 107 beygir vermesi normalmi ?

2.si Megane 2'lerin 1.5 dizelleri 80-85-100 ve 105 beygirdir. Aracınız muhtemelen ya 80 yada 100 Beygir. 105 Beygirler 6 ileri zaten.

3.sü 180 Çok az bi hız o araca göre, Aracın üzerinde orjinal ebat jantı yok sanırım 17 yada 18 inç jant takmışınız muhtemelen bu yüzden araç 180'den yukarı çıkmıyor.

4.sü Dizel'lerde 5000 devir var Ama araç anca 4.500ü çeviriyor 5.000'e gelmiyor Kesiyor deviri turbonun soluğu bitiliyor. Ama bunu 5.000'e getirmenin yolu var tabiki oda Chip tuning yazılımı. Yazılımdan sonra araç çeviriyor 5000 deviri ama son derece tehlikeli bi durum tavsiye etmem sürekli redline.

Son olarak şunu söyliyim bi arkadaşımda Megane II Var. 105 Beygir 240 tork 6 İleri modeli. Yazılımsız haliyle son hızı 4.500 devir 6. vites 215 km civarıydı. Şimdi yazılımlı Dynoda 136 hp 318 Tork çıktı. Ama düz hesap 135 Beygir 320 tork diyoruz biz. Son hızı 4.800 devir 6. vites 227 KM. 5.000'e dayayamadık yol virajlanmaya başlamıştı. Amacımız 230 KM'yi görmekti. Yanlız Yazılımdan sonra spor kullanınca arabayı çok ciddi mazot yakıyor, yakıt çubuğunun indiğini görüyorsunuz. Fakat Sakin kullanımda kokluyor yakmıyor. Fakat şunuda söyliyim sadece deneme amaçlı cıkıldı bu hıza Kesinlikle ama kesinlikle bu hızlara çıkmayın motoru limitinde zorlamayın Dizel motor nazlı motordur en ufak arızası cok ciddi masraf açıyor.
 
Son düzenleme:

Emre3444

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ocak 2014
Mesajlar
1,671
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Ben 2010 model megane 2 dizel sedan aracinla en son hiz olarak 195-200 km arasini gördüm ve devir sondu daha gitmiyodu bu arada aracim 85 bg olan modeli yani 85 lik meganin yapacagi chipsiz en son hiz 200 km gecmez
 
Üst